روستای مکارود کجاست؟ 🌏| معرفی کامل ✔️| جاهای دیدنی اطراف 🏖️| عکس 📸

13 خرداد 1403
0 دیدگاه
تفریح مردم در دل چمنزار ها و جنگل های سرسبز روستای مکارود در عباس آباد 7676889

آیا آدرس دقیق روستای مکارود عباس آباد را می دانید؟

روستای توریستی مکارود، از جاذبه‌ های گردشگری، دیدنی و جذاب عباس آباد و کلاردشت است. این روستا در فاصله ۸ کیلومتری حسنکیف به عباس‌آباد، 8 کیلومتری شهر کلاردشت، حدود 20 کیلومتری شهر عباس آباد و ابتدای جنگل عباس‌ آباد واقع شده است.

درس دقیق روستای توریستی مکارود روی نقشه 654645747
برای دستیابی به آدرس دقیق روستای توریستی مکارود روی نقشه کلیک کنید.

🚴 گشت و گذار در روستای مکارود کلاردشت

این روستا که جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر دارد، به دلیل واقع شدن در بخش خروجی کلاردشت و قرار گرفتن بر دامنه جنگل فوق‌ العاده عباس‌آباد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در بخش غربی روستای توریستی مکارود، مراتع و چمنزارهای وسیع و دلنشینی وجود دارد که با خود روستا دو کیلومتر فاصله داشته و در کنار جنگل مکارود – عباس‌آباد واقع شده‌اند. این منطقه، با مناظر طبیعی زیبا و آرامش‌بخش، مقصدی ایده‌آل برای گردشگران طبیعت‌دوست است.

روستای توریستی مکارود در بخش شرقی خود به روستای پیشنبور، بازار سر، تائب کوه و روستای زیبای دیگر به نام پیشنبور مشرف است. گذرگاه‌ های ورودی و خروجی این روستاها در گذشته به لحاظ اقتصادی و کشت و زرع گندم و جو ارزش فراوانی داشته‌اند، اما در حال حاضر به دلیل هجوم بی‌ وقفه توریست‌ ها، اکثر زمین‌های دیم و آبی این منطقه دچار رکود و کاهش رونق در بخش کشاورزی شده‌اند.

درختان سرسبز روستای مکارود در دل کلاردشت به عباس آباد 5847675 مسیر جاده جنگلی مه آلود روستای مکارود عباس آباد 56485676


🏕️ جاهای دیدنی اطراف روستای توریستی مکارود عباس آباد

ییلاقات سرسبز جنگل مازیچال عباس آباد 15416

درختان سرسبز تنگه بهشت عباس آباد 15415


📚 کلام آخر

شهر عباس‌ آباد در استان مازندران، یکی از شهر های زیبا و پر جاذبه شمال ایران است که با طبیعت بکر و مناظر خیره‌ کننده‌ اش هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. این شهر که در نزدیکی دریای خزر واقع شده، با آب و هوای مطبوع و چشم‌ اندازهای طبیعی‌ اش، مقصدی ایده‌ آل برای تعطیلات و سفرهای کوتاه‌ مدت است. در سفر به عباس‌آباد، بازدید از تنگه بهشت را به هیچ وجه از دست ندهید. این منطقه با مناظر طبیعی خیره‌کننده و آب و هوای دلپذیرش، تجربه‌ای به‌یادماندنی و متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. تنگه بهشت، با زیبایی‌ های بکر و دست‌ نخورده‌ اش، شما را به سفری رویایی در دل طبیعت دعوت می‌کند.

ارسال دیدگاه