بهترین هتل های سلمان شهر | آدرس | تلفن | ساعات کاری

22 فروردین 1403
0 دیدگاه
هتل های سلمان شهر 226598065641

هتل های سلمان شهر واقع در شمال ایران با ساحل خزر، جنگل‌های بکر و طبیعت دست‌نخورده، یکی از مناطق زیبا و پرطرفدار کشور است. جذابیت این منطقه به دلیل تفریحات آبی، ساحل‌های دل‌انگیز و جاذبه‌های گردشگری فراوان است. از جمله شهرهای زیبا و رویایی در این منطقه، سلمان (متل قو) به عنوان یکی از نقاط دیدنی و محبوب آن شناخته می‌شود. سفر به متل قو به خصوص در ماه‌های فروردین تا اواخر مهر، زمانی است که آب و هوا مناسب ترین شرایط گردش را ارائه می‌دهد. در این دوره، ساحل دریا برای تفریحات گردشگری مناسب می‌شود و شما می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگ محلی بهره‌مند شوید. در این سفر، یکی از مهمترین دغدغه‌ها، انتخاب بهترین هتل برای اقامت است. ما با ارائه اطلاعات جامع و توصیه‌های مفید، به شما در پیدا کردن هتل‌های معروف و محبوب در استان مازندران، به ویژه در متل قو، راهنمایی میکنیم.

هتل های سلمان شهر 12120520656549
لابی هتل های لوکس در سلمان شهر

لوکس ترین هتل های سلمان شهر (متل قو)

هتل الماس قو

هتل الماس قو خاورمیانه، یک واحد لوکس و پنج ستاره است که به عنوان تکمیل‌کننده بخش تجاری برج الماس قو خاورمیانه شناخته می‌شود. این برج بزرگ جزء بلندترین برج‌های ایران است و قسمتی از منظره جاده و ساحل خزر را فراهم می‌آورد. این برج با ۳۵ طبقه و ۲۴۰ واحد اقامتی لوکس، امکانات کاملی را فراهم کرده است. مسافران هتل الماس، در پاساژ داخلی آن می‌توانند گردشی دلپذیر داشته باشند و به سهولت به ساحل دریای خزر دسترسی یابند. امکان قایق‌سواری نیز در این ساحل وجود دارد. این اقامتگاه تا میدان متل قو حدود ۵ دقیقه فاصله دارد و از هتل تا نمک‌آبرود و عباس‌آباد، حدود ۱۷ دقیقه رانندگی است.

  • امکانات ویژه هتل الماس قو: استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ، سالن بدن‌سازی، بیلیارد، پارکینگ، آسانسور، رستوران، اینترنت و…
  • آدرس هتل: متل قو یا سلمان‌شهر، بلوار شهرداری
هتل قو در سلمان شهر 112547854696
اقامتگاه الماس قو با نمایی خیره کننده در سلمان شهر

هتل لیلیوم

این هتل که در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید با موقعیتی منحصر به فرد در کنار جنگل و ارائه چشم‌انداز زیبا، گزینه‌ای عالی برای اقامت است. با پنج طبقه و ۲۲ اتاق، هتل لیلیوم امکانات رستوران با چشم‌انداز دلنشین در بالاترین طبقه، کافی‌شاپ در لابی و گریل بار در محوطه را فراهم کرده است. کارکنان این هتل با برخورد حرفه‌ای و دوستانه شان شناخته می‌شوند. اتاق‌ها به دقت نظافت شده و به تمیزی خاص خود مشهورند. صبحانه در هتل لیلیوم با تنوع و خوشمزگی خاص خود، مهمانان را برای یک روز پر از گشت و گذار در متل‌قو آماده می‌کند. این هتل در نیم ساعتی از نمک‌آبرود و در ۳۷ دقیقه از چالوس قرار دارد، که با دوری از دریا و مرکز شهر همراه است.

  • امکانات هتل لیلیوم: پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، رستوران، کافی‌شاپ، گریل‌بار، روم سرویس، خشک‌شویی، اتاق چمدان و اینترنت
  • آدرس: متل قو، انتهای دریاگوشه
هتل لیلیوم در سلمان شهر 11236589745
هتل لوکس و دلنشین لیلیوم در سلمان شهر

هتل الماس

این مکان، یک واحد نوساز با هفت طبقه و ۳۴ اتاق، در سال ۱۳۹۱ به افتتاح رسید. این هتل با اتاق‌هایی که به دریا یا جاده خیره می‌شوند، امکان انتخاب گزینه‌های متنوع اقامتی را فراهم می‌کند. دسترسی آسان به جاهای دیدنی کلاردشت و جاده‌ی عباس‌آباد، یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل است. هتل الماس با فاصله ۱۰ کیلومتری از متل‌قو و نیم ساعت رانندگی تا نمک‌آبرود، امکان یک تجربه آسوده و لذت‌بخش در سفر شما را فراهم می‌کند. در حدود ۴۰ دقیقه رانندگی نیز می‌توانید پل تاریخی روستای قلعه گردن را به‌ آسانی بازدید کنید. اقامتگاه‌های هتل الماس شامل اتاق‌های ماه عسل و سوئیت‌های یک و دو خوابه می‌شوند. با دارا بودن سالن چند منظوره و امکاناتی مانند پرینتر، فکس، اینترنت و کپی، این هتل گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری نیز است. فاصله این هتل تا ترمینال تنکابن نیز حدود نیم ساعت می‌باشد.

  • امکانات هتل الماس: پارکینگ، رستوران، دسترسی به ساحل عمومی، تهویه مطبوع، روم سرویس، خشکشویی، آسانسور، کافی‌نت، لابی، تاکسی‌سرویس، چای‌خانه سنتی، کافه، سالن بیلیارد،‌ پله اضطراری و اتاق سیگار
  • آدرس: عباس‌آباد، بعد از پمپ بنزین
هتل الماس در سلمان شهر 112355478745
هتل الماس با امکاناتی بی نظیر در سلمان شهر

هتل آسمان

این هتل، یک هتل سه ستاره با ۶ طبقه و ۲۸ اتاق است که از سال ۱۳۹۰ خدمات خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل امکاناتی مناسب و در خور ستاره‌هایش را به مسافران ارائه می‌دهد. رستوران گردان هتل آسمان با منظره‌ای زیبا از دریا و جنگل، اقامت لذت‌بخشی را برای میهمانان فراهم می‌کند. فاصله‌ی کوتاه اتاق‌ها تا ساحل دریا امکان دسترسی آسان به بزرگ‌ترین تفریح شمال، یعنی ساحل دریا را فراهم می‌کند.

این هتل ممکن است مشکلاتی مانند کمبود پارکینگ داشته باشد، بنابراین بهتر است قبل از رزرو، اطمینان حاصل کنید که جای کافی برای پارک خود دارید. همچنین نظافت در این هتل به صورت متوسطی انجام می‌شود. از هتل آسمان، با مسافتی کوتاه به متل قو یا سلمان‌شهر می‌رسید. همچنین تا نمک‌آبرود فقط ۸ کیلومتر فاصله دارید و در صورت تمایل به بازدید از جاذبه‌های رامسر، با ۲۵ کیلومتر رانندگی به آنجا می‌رسید.

  • امکانات هتل آسمان: رستوران گردان و ثابت، کافی‌شاپ، پارکینگ، لابی، آسانسور، تاکسی‌سرویس، اینترنت، نمازخانه، سونا، جکوزی و سالن کنفرانس
  • آدرس: عباس‌آباد، کنار اداره‌ی برق
هتل آسمان در سلمان شهر 2236589658
هتل رستوران گردان آسمان در سلمان شهر

هتل دوریکا

اگر به دنبال اقامت در یک هتل زیبا با فضای ویلایی و دست نخورده در حاشیه‌ی دریای خزر هستید، هتل دوریکا بهترین گزینه برای شماست. این هتل زیبا تنها 10 متر از ساحل دریا فاصله دارد و به دلیل فضای خاص و نزدیکی به دریا، در بین گردشگران بسیار محبوب است. اگر علاقه‌مند به بازدید از جاذبه‌های طبیعی اطراف هستید، به راحتی می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. هتل دوریکا از سمت شرق به نمک آبرود و جاده کلاردشت و از سمت غرب به جنگل‌های دوهزار و سه هزار مربع‌متر دسترسی دارد.

با چند دقیقه رانندگی نیز می‌توانید به فروشگاه‌ها و مراکز تجاری شهر دسترسی پیدا کنید. اگر سفر شما با خودروی شخصی نیست، تاکسی‌های هتل به صورت شبانه‌روزی خدمات رسانی به مسافران ارائه می‌دهند. این هتل از لحاظ تمیزی و برخورد پرسنل نیز جایگاه ممتازی دارد. نکته مهم این است که خدمات اینترنت فقط در لابی هتل دوریکا فراهم شده و سوئیت‌های هتل این امکان را ندارند.

  • امکانات هتل دوریکا: حمام ترکی، ساحل اختصاصی، پارکینگ، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سفره خانه و چای خانه، تاکسی شبانه روزی، تراپی های مختلف
  • آدرس: مازندران، بین شهرستان عباس آباد و نشتارود، روبه روی جنگل خشکداران
هتل دوریکا در سلمان شهر 1123622369778
فضای بی نظیر و رویایی هتل دوریکا در سلمان شهر

هتل گل

هتل گل یکی از اقامتگاه‌های سه ستاره در عباس‌ آباد است که در صورت سفر به این منطقه، می‌توانید برای اقامت خود رزرو کنید. این اقامتگاه از سال 1365 به مهمانان خطه شمالی کشور خدمت می‌کرد ولی در سال 1391 بازسازی شد و فضای داخلی و خارجی آن تغییر کرد. هتل گل دارای 20 سوئیت مختلف برای ارائه به گردشگران است.

این مجموعه در حدفاصل متل قو و عباس‌ آباد واقع شده و فضای دلنشینی دارد. سوئیت‌ها به شکل دوبلکس طراحی شده و در محوطه زیبای هتل به صورت پراکنده وجود دارند. با طی کردن مسیری کوتاه ظرف 5 دقیقه از هتل به ساحل زیبای دریای خزر خواهید رسید. اگر با مسافرانی سالمند و توان‌خواه به سفر می‌روید، بهتر است اقامتگاه دیگری را در آن حوالی انتخاب کنید، زیرا هتل گل فاقد آسانسور است. این هتل از امکاناتی که شامل: لاندری، کارکنان خوش برخورد، فضای سبز خارج از هتل، اینترنت، فکس و پرینتر و… میشود، برخوردار است.

  • آدرس هتل گل: استان مازندران، چهار کیلومتر بعد از متل قو (سلمان شهر)، ابتدای عباس آباد
  • شماره تماس: 01154624153
هتل گل در سلمان شهر 12215856955
هتل رستوران شیک گل در نزدیکی سلمان شهر

هتل پاپیون

این هتل واقع در عباس‌آباد در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان یکی از اقامتگاه‌های موفق سه ستاره در عباس‌آباد به فعالیت خود ادامه داد. این اقامتگاه با هدف ارتقا سطح کیفیت خود در سال ۱۴۰۱ بازسازی شد و از امکاناتی نظیر: پرسنل خوش‌برخورد، دسترسی راحت به ساحل و منطقه حفاظت‌شده خشک‌داران و آبشارهای تفریحی، لاندری، آلاچیق، اینترنت رایگان و نامحدود، پارکینگ، صندوق امانات برخوردار است.

  • آدرس هتل پاپیون: مازندران، شهرستان عباس آباد، بلوار امام، جاده ساحلی بعد از پل پسنده، هتل ساحلی پاپیون
  • شماره تماس: 01154626501
هتل پاپیون در سلمان شهر 1050526404
ورودی هتل لوکس پاپیون در عباس آباد

ارسال دیدگاه