تم پارک نمک آبرود کجاست؟ 🌏| معرفی بخش های پارک ✨| گالری تصاویر 📸

19 خرداد 1403
0 دیدگاه
بازدید یک دختر از گلکسی پارک نمک آبرود 4786538476

تم پارک نمک‌آبرود، واقع در ساختمان تله‌کابین شماره دو، یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی استان مازندران به شمار می‌آید. این مجموعه خلاقانه و منحصر به فرد که از آثار تازه صالح سخندان، هنرمند مشهور در حوزه هنری دیدمانی و خطای دید سه‌بعدی، تشکیل شده است. صالح سخندان که با لقب “آقای خطای دید” شناخته می‌شود، با طراحی این تم پارک، تجربه‌ای شگفت‌انگیز و متفاوت را برای بازدیدکنندگان رقم زده است.

تم پارک نمک‌آبرود شامل سه بخش اصلی سلفی پارک، گلکسی پارک و کافه کنتراست می‌باشد که هر کدام با ارائه فضایی منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز، لحظاتی به یادماندنی را برای مخاطبان خلق می‌کنند. با ویلا نمک آبرود همراه شوید تا به معرفی بخش های تم پارک بپردازیم.


🌏 تم پارک نمک آبرود کجاست؟

این پارک یکی از جاهای دیدنی استان مازندران است در فاصله 2.5 کیلومتری شهر نمک آبرود قرار دارد.

آدرس دقیق تم پارک نمک آبرود روی نقشه 4543646
برای دستیابی به آدرس دقیق تم پارک نمک آبرود روی نقشه کلیک کنید.

📝 معرفی بخش های تم پارک نمک آبرود

☑️ کافه کنتراست نمک‌آبرود

کافه کنتراست نمک‌آبرود با طراحی منحصر به‌فرد سیاه و سفید خود، فضایی دل‌نشین و متفاوت برای ارائه نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه فراهم کرده است. این کافه با زیبایی خاص خود، فرصتی عالی برای گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز فراهم می‌کند که می‌توانید آن‌ها را برای همیشه به یادگار داشته باشید. تجربه حضور در کافه کنتراست با ترکیب طراحی چشم‌نواز و منوی متنوع، لحظاتی به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

نمای بیرونی و نورگیر شیشه ای که مردم در داخل کافه کنتراس نشسته اند 4587346

☑️ گلکسی پارک نمک‌آبرود

گلکسی پارک نمک‌آبرود شما را به سفری شگفت‌انگیز در دنیای ستاره‌ها و کهکشان‌ها دعوت می‌کند. در این مجموعه جذاب، با پدیده‌های کیهانی مانند برخوردهای فضایی، رقص‌های گرانشی، ابرنواخترها و سیاه‌چاله‌ها روبرو خواهید شد و به اعماق کهکشان‌ها سفر خواهید کرد. شما شاهد انفجار بزرگ که حدود ۱۴ میلیارد سال پیش رخ داده است، خواهید بود و رازهای بی‌پایانی را کشف خواهید کرد که برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار خواهند شد.

هزینه بازدید از گلکسی پارک در پاییز ۱۴۰۲، ۱۵۰ هزار تومان است. عکاسی با تجهیزات شخصی در این مجموعه آزاد و رایگان می‌باشد؛ اما اگر خواهان عکس‌هایی با کیفیت‌تر هستید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اضافی از خدمات عکاسان حرفه‌ای استفاده کنید. همچنین، هزینه چاپ عکس‌ها به‌صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

بازدید دو بچه از گلکسی پارک نمک آبرود 3786563

☑️ سلفی پارک نمک‌آبرود

سلفی پارک نمک‌آبرود با فراهم کردن لوکیشن‌های عکاسی هیجان‌انگیز، فرصتی منحصربه‌فرد را برای گردشگران فراهم می‌کند تا به مدت یک ساعت با گوشی یا دوربین خود به عکاسی بپردازند. این مجموعه برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و تجربه‌ای سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌سازد. هزینه بازدید از سلفی پارک نمک‌آبرود در پاییز ۱۴۰۲، ۱۵۰ هزار تومان است. عکاسی با تجهیزات شخصی رایگان است؛ اما اگر تمایل دارید عکس‌هایی با کیفیت‌تر داشته باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اضافی از خدمات عکاسان حرفه‌ای مجموعه بهره‌مند شوید. همچنین، امکان چاپ عکس‌ها با پرداخت هزینه جداگانه نیز وجود دارد.


گالری تصاویر تم پارک نمک آبرود 🎞️

عکاسی با قایق کارتونی در سلفی تم پارک نمک آبرود 45465457

جذابیت_های هنری سلفی تم پارک نمک آبرود 4543736535

عکس سلفی تم پارک نمک آبرود 5347586385

لوکیشن_های جذاب سلفی تم پارک نمک آبرود 478564387

بازدید یک مرد از گلکسی پارک، در تم پارک نمک آبرود 476574837

نمای بیرونی شیک و ورودی سلفی تم پارک نمک آبرود 47567843875

ارسال دیدگاه