پارک ساحلی نمک آبرود کجاست؟ 🌊| معرفی 🌟+ امکانات ✔️| عکس 📸

6 اردیبهشت 1403
0 دیدگاه
ساحل بکر و با امکانات مدرن نمک آبرود در چالوس 1435435458

پارک ساحلی نمک آبرود نه تنها یک ساحل است بلکه بهشتی آرامش‌بخش که جنگل و دریا در آغوش هم جای گرفته‌اند. اینجا بهترین فرصت برای لذت بردن از تفریحات بی‌نظیر را به شما می‌دهد، هدیه‌ای که می‌توانید به خودتان بدهید. طبیعت زیبای نمک آبرود، با وحشیت و زیبایی خاص خود، این را به یکی از زیباترین جاذبه های نمک آبرود تبدیل کرده است. این ساحل، با گستره‌ای به وسعت ۶۵۰ هکتار، در ارتفاعات البرز واقع شده و بین دریای خزر و این رشته کوه‌ها قرار گرفته است. نمک آبرود دارای دو بخش مختلف، بخش مسکونی و بخش تفریحی-گردشگری است. بخش مسکونی این منطقه شامل خانه‌ها و ویلاهایی است که به بیش از ۱۰۰ هزار نفر اجازه زندگی می‌دهد. اما بخش تفریحی و گردشگری، با فراهم کردن انواع تفریحات مختلف، هر روز را به یک تجربه جذاب برای گردشگران تبدیل می‌کند.

ساحل بکر و زیبای نمک آبرود در چالوس 417386743


پارک ساحلی نمک آبرود کجاست؟

در ۱۲ کیلومتری شهرستان چالوس، یک جاده فرعی شما را به یک جایگاه آرامش و زیبایی می‌رساند، که به نام ساحل نمک آبرود چالوس شناخته می‌شود.

مسیر دسترسی:
از نوشهر تا ساحل نمک آبرود فاصله‌ای حدود ۲۶ کیلومتر دارید که می‌توانید با خودروی شخصی به راحتی این مسافت را طی کنید. در طول این مسیر، در فاصله ۱۲ کیلومتری جاده چالوس-شهسوار، نیز می‌توانید مسیر به سمت این شهرک زیبا را پیدا کنید.

نقشه گوگل مپ پارک ساحلی نمک آبرود 4135483574
برای مشاهده دقیق تر مسیر دسترسی به پارک ساحلی نمک آبرود روی عکس کلیک کنید

جاهای دیدنی اطراف پارک ساحلی نمک آبرود

در امتداد جاده چالوس، اکتشاف جاذبه‌های زیبایی که از آفرینش به چشم میخورد بی‌نظیر است. اگر به سمت ساحل نمک آبرود حرکت کنید، از متل قو در فاصله ۱۳ کیلومتری از نمک آبرود قرار میگیرید. اینجا با امکانات لوکس از جمله فروشگاه‌ها و ویلاهای مجلل میزبان شما خواهد بود. همچنین، ساحل پردیس متل قو نیز در فاصله ۱۱ کیلومتری از نمک آبرود واقع شده است که امکان لذت بردن از ساحل پاک و زیبای آن را برای شما فراهم می‌کند.

ساحل بکر و زیبای نمک آبرود در چالوس 417386743


امکانات تفریحی و رفاهی در پارک ساحلی نمک آبرود

بازدید از ساحل نمک آبرود چالوس تجربه‌ای است که به همراه خود تفریحات فراوانی دارد که برای تمامی گردشگران، ماجراجویان و دوستداران طبیعتی مناسب است. در ادامه تعدادی از این تفریحات را ذکر می‌کنیم:

  • امکان پیاده‌روی در جنگل و لذت بردن از طبیعت زیبای آن که اولین جاذبه‌ی گردشگران است.
  • امکانات بی‌نظیر قایق‌سواری و سایر تفریحات در ساحل نمک آبرود که شامل تمامی گروه‌های سنی می‌شود.
  • تجربه کابل‌کاری با خط یک و خط دو تله‌کابین نمک آبرود که امکان مشاهده زیبایی‌های جنگل و طبیعت این منطقه را فراهم می‌کند.
  • تفریحات هیجان‌انگیزی مانند زیپ‌لاین، سورتمه‌سواری و پل معلق که برای علاقمندان به تجربه‌های جدید و ماجراجویی مناسب است.
  • سینمای شش بعدی که تجربه‌ی جذابی از حرکت و هیجان در محیطی محاکاشده از ماجراهای مختلف را برای شما ارائه می‌دهد.
  • فعالیت‌های ورزشی دریایی شامل شاتل، جت اسکی، پاراسل، هاور کرافت، قایق‌سواری و سایر ورزش‌های آبی که از لذت بردن از آب و طبیعت دریا برای شما لذت بخش می‌کند.
  • دیدار از پارک دلفین‌ها و شیرهای دریایی که با تماشای اجرای هنرنمایی این حیوانات خاص، لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را برای شما ایجاد می‌کند.

این تفریحات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که همه نوع سلیقه و تمایل را در بر بگیرند و به همه افراد فرصتی برای لذت بردن و استراحت از زندگی روزمره را ارائه دهند.

تله کابین پارک ساحلی نمک آبرود 4351354738

ویژگی های پارک ساحلی نمک آبرود

ساحل نمک آبرود چالوس یک مقصد تفریحی کامل است که تمامی عناصر زیبای طبیعت را در خود جای داده است. این مجموعه تفریحی به شما امکان می‌دهد تا لذت پیاده‌روی در جنگل و دیدن چشم‌انداز دلپذیر ساحل را تجربه کنید. با استفاده از تله کابین، به بالای جنگل و ارتفاعات کوه برده می‌شوید تا از مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید. تفریحات هیجان‌انگیز و کمی ترسناک نیز با زیپ‌لاین برای شما آماده شده‌اند. پیاده‌روی در آسمان را با قدم زدن بر روی پل معلق نمک آبرود تجربه کنید.

ساحل نمک آبرود چالوس با استفاده از سورتمه، لحظات هیجان‌انگیزی را برایتان به ارمغان می‌آورد تا از مشاهده طبیعت در ارتفاعات بیشترین لذت را ببرید. فیلم‌های هیجان‌انگیز و ترسناک نیز در اینجا به نمایش درآمده و تجربه مسابقه اتومبیل‌رانی برایتان فراهم می‌شود. این مکان تیراندازی را هم برای شما آسان کرده و امکان پرواز بر بالای این طبیعت زیبا را فراهم می‌کند. همچنین، امکان ملاقات با دلفین‌ها و شیرهای دریایی و تمامی تفریحات آبی را نیز برای شما فراهم می‌آورد.

ورودی تفرجگاه ساحلی نمک آبرود در زمستان 415348373

تفریح گردشگران در ساحل زیبای نمک آبرود 4137438743

ارسال دیدگاه