دلایل جذب سرمایه گذاران بزرگ به خرید ویلا در نمک آبرود

11 دی 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا در نمک آبرود 3545374534110

چرا خرید ویلا در نمک آبرود به سرعت پیشرفت کرده است ؟ بی تردید زمانی که تصمیم به خرید ویلا می گیرید، نخستین شهری که به ذهنتان می‌آید انتخاب شهر برای خرید ویلا است. از هر که بخواهید یک شهر را به شما معرفی کند، دیری نمی‌پاید که نمک‌آبرود را به زبان می‌آورد. نمک‌آبرود با معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این خطه در هم تنیده است.

سرمایه گذاری در نمک آبرود که شهرکی است خاطره انگیز برای دوستداران زندگی در طبیعت است می تواند شما را برای آینده آماده سازد . این شهرک زیبا در 12 کیلومتری غرب چالوس واقع شده است و یکی از شهرک های دیدنی و بسیار زیبای شمال به شمار می رود.  علارغم تمامی زیبایی ها و تفریحات هیجان انگیزی که در این شهر جای گرفته است،  خرید ویلا در نمک آبرود نیز به اندازه خرید آپارتمان در نمک آبرود گسترش بسیاری پیدا کرده است. قیمت زمین در نمک آبرود مناسب بوده و تا حدودی از دلایل انتخاب این شهرک برای سرمایه گذاری به شمار می رود. این شهر زیبایی های بسیاری را در خود جای داده است و دلایل باورنکردنی گوناگونی وجود دارد که سرمایه گذاران این شهر را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند.

نمک آبرود

شهرک زیبا در 12 کیلومتری غرب چالوس و بین 2 شهر تنکابن و چالوس واقع شده است.

نمایی از شهر پرطرفدار نمک آبرود
نمایی از شهر پرطرفدار نمک آبرود

چرا نمک‌آبرود ؟

احتمالا شما هم با شنیدن نام نمک‌آبرود تصویر تله‌کابین، زیپ لاین و پل معلق نمک آبرود  را به خاطر می‌آورید. بی‌ربط هم نیست تفریح بخشی از نمک‌آبرود است و خرید بخشی دیگر. آن‌ها که راهی این شهر می‌شوند بی‌تردید مراکز خریدش را از دست نمی‌دهند، فرش‌ها و صنایع دستی‌اش را زیر و رو می‌کنند، در رستوران‌های نمک‌آبرود سیر می‌نمایند و ساعت‌ها در باشگاه تیراندازی و دریاچه مصنوعی این شهر غرق می‌شوند. نمک‌آبرود پاراگلایدر دارد و اسکای واکر در اختیارتان می‌گذارد.

با این اوصاف  اگر هدفتان از خرید ویلا در شمال، زندگی در شهری سرشار از زیبایی و پر از امکانات است. بی‌تردید نمک ‌آبرود یکی از بهترین گزینه‌های پیش روست که ما در مطالب قبلی به جاذبه های خیره کننده نمک آبرود نیز اشاره کردیم. اما آن زمان که قرار است ویلایی را خریداری کنید به حتم پای فاکتورهای مهم دیگری به جز گردش و تفریح نیز در میان است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.شما با خرید ویلا در نمک آبرود و هرگونه سرمایه گذاری در این شهر دسترسی به تمامی امکانات و جاذبه های گردشگری و رفاهی را خواهید داشت

جاذبه ها و تفریحات نمک آبرود

تله‌کابین، زیپ لاین ، پل معلق نمک آبرود ، مراکز خرید، فرش‌ها و صنایع دستی‌، رستوران‌های نمک‌آبرود ،باشگاه تیراندازی و دریاچه مصنوعی ، پاراگلایدر و اسکای واکر

عبور از پل معلق نمک آبرود،تجربه سفری هیجان انگیز
عبور از پل معلق نمک آبرود،تجربه سفری هیجان انگیز

چرا خرید ویلا در نمک آبرود به این سرعت پیشرفت کرده است؟

فاصله کوتاه تا پایتخت

شاید نخستین دلیل مواردی باشد که قبلا هم به آن اشاره کرده‌ایم، فاصله کوتاه با پایتخت و هم‌جواری با مهم‌ترین جاده‌های منتهی به تهران و البته نزدیکی به جنگل و دریا البته نباید این نکته را از یاد برد که خرید زمین در نمک آبرود و خرید آپارتمان در نمک آبرود از گزینه های پرطرفدار دیگری بوده که خریداران بسیاری را به خود جذب می کند.

تنوع ویلاها

استقبال گرم خریداران ویلا از نمک‌آبرود سبب شده شاهد تعدد ویلا در این منطقه باشیم به گونه‌ای که شما با هزینه‌های مختلف قادر به خرید ویلای شمال خواهید بود.

تنوع ویلا در نمک‌آبرود فوق‌العاده است. هم ویلای جنگلی دارد، هم ساحلی، هم جلگه‌ای هم کوهستانی. هم می‌توان ویلای شهرکی را انتخاب کرد هم ویلایی که خارج از محوطه شهرکی احداث شده است، خلاصه این که دست شما به عنوان خریدار در نمک‌آبرود کاملا باز است و آن‌چه طلب کنید در اختیارتان قرار می‌گیرد.

انواع ویلا در نمک آبرود

ویلای جنگلی ، ساحلی، جلگه‌ای ،کوهستانی و ویلای شهرکی

ویلاهای جنگلی نمک آبرود در دل جنگل های سرسبزو پرتراکم
ویلاهای جنگلی نمک آبرود در دل جنگل های سرسبزو پرتراکم

ارزش بالای سرمایه گذاری

اولین قدم در داشتن سرمایه گذاری موفق، انتخاب منطقه مناسب برای خرید ملک است . به همین بابت اگر هدفتان از خرید ویلا سرمایه‌گذاری است به این معنا که مدتی بعد از خرید آن را گران‌تر به فروش برسانید، باید شهری را انتخاب کنید که مورد توجه توریست‌ها و گردشگران است، شهری که مورد هجوم خریداران ویلاست اگر چنین نباشد فروش ویلا پس از مدتی آن هم با قیمتی مناسب بی‌تردید دشوار خواهد بود. ویلاهای واقع در شهرهای توریستی هر ساله با رشد قیمت همراهند به همین خاطر چنین شهرهایی برای سرمایه گذاران کاملا ایده‌آل به نظر می‌رسد.تقاضای زیاد برای ویلا در نمک‌آبرود، رونق ساخت و ساز در این منطقه را به اوج رسانده است به گونه‌ای که ویلاهای ساخته شده در نمک‌آبرود حکم یک سرمایه ارزشمند را دارند که در گذر زمان بر قیمتشان افزوده می‌شود بنابراین از این لحاظ هم با خرید ویلا در نمک‌آبرود بُرد خواهید کرد.

افزایش ارزش سرمایه با خرید ویلا در نمک آبرود
افزایش ارزش سرمایه با خرید ویلا در نمک آبرود

صحبت پایانی

نمک‌آبرود برای آن‌ها که عاشق جنگل، تفریحات با هیجان های بالا ،علاقمند به دریا و ساحلند، مهد توریست‌هاست و رونق ساخت و ساز ویلا در آن بسیار زیاد است. ویلاها در نمک‌آبرود طبق جدیدترین استانداردهای ویلاسازی ساخته می‌شوند و دارای قیمت‌های متنوعی می‌باشند. اگر برای خرید ویلای شمال، نمک‌آبرود را انتخاب کنید ویلای شما به یک ملک ارزشمند و به سرمایه‌ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه