پل معلق نمک آبرود کجاست؟ | در آسمان پیاده‌روی کنید و ابرها را بغل کنید!

5 دی 1401
0 دیدگاه
پل معلق نمک آبرود 04654132120

پل معلق چوبی نمک آبرود، پلی در دل جنگل با 45 متر فاصله از  زمین  که همه روزه عاشقان  طبیعت را به سمت خود می کشاند. نمک آبرود شهری ساحلی با تفریحات  هیجان انگیز که  در بین شهرهای توریستی نیز حرفی برای گفتن دارد؛ جایی که سرمایه گذاران بزرگ  اقدام به خرید ویلا در نمک آبرود  یا خرید آپارتمان در نمک آبرود می کنند. ما در مطالب قبلی با جاذبه های خیره کننده نمک آبرود آشنا شدیم. اما این بار تصمیم داریم به طور اختصاصی به پل معلق مازندران منطقه نیز سری زنیم. اگر به دنبال  تفریحی متفاوت هستید، این مقاله را از دست ندهید.

 دست دراز کنید و آسمان را لمس کنید!

پل معلق چوبی نمک آبرود میان ابرها، به عنوان یکی از جاذبه های بسیار پرهیجان و محبوب نمک آبرود است تا جایی که این منطقه برای رهاسازی آدرنالین بسیار مناسب است. پلی که در گذر از آن با هر قدمتان لرزشش را حس می کنید. شما با پیاده روی بر روی این پل معلق می توانید دستتان را دراز کنید و ابرهای را در آغوش بکشید. برای گذر از این پل باید ابتدا سوار تله کابین این شهر بشوید.

هیجان قدم گذاشتن در پل معلق نمک آبرود
هیجان قدم گذاشتن در پل معلق نمک ابرود

پل معلق نمک آبرود کجاست؟

برای دیدن پل معلق مازندران، ابتدا باید به شهرک نمک آبرود در فاصله ۱۲ کیلومتری غرب شهر چالوس مراجعه کنید و سپس داخل مجموعه، با سوار شدن در تله کابین خط ۲، به مقصد خود برسید.

آدرس پل معلق نمک آبرود:

 استان مازندران، چالوس، کیلومتر 12 جاده چالوس – تنکابن، شهرک توریستی نمک آبرود.

بیشتر بخوانید: نمک آبرود کجاست؟

فاصله تهران تا نمک آبرود از جاده چالوس

برای رسیدن به پل معلق چوبی نمک آبرود، باید حدود ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه رانندگی از تهران را طی کنید.

هارمونی رنگارنگ درختان پاییزی در جاده رسیدن به پل معلق نمک آبرود
هارمونی رنگارنگ درختان پاییزی در جاده رسیدن به پل معلق نمک آبرود

 تفریحات پل معلق چوبی نمک آبرود

البته این پل  تنها تفریح امروزی و مدرن نمک آبرود نیست. در واقع جذابیت این پل زیبا در کنار تفریحاتی همچون تله کابین معروف نمک آبرود، سورتمه یا کارتینگ معنا پیدا می کند و کامل می شود. فرودگاه تفریحی، زیپ لاین، کارتینگ، باشگاه تیراندازی و پیست های دوچرخه سواری و موتور چهارچرخ از دیگر تفریحات  این منطقه می باشد.

 تفریحات پل معلق نمک ابرود:

تله کابین معروف نمک آبرود، سورتمه ، کارتینگ ، فرودگاه تفریحی، زیپ لاین، کارتینگ، باشگاه تیراندازی و پیست های دوچرخه سواری و موتور چهارچرخ

تله کابین نمک آبرود در فراز آسمان ها
تله کابین نمک آبرود در فراز آسمان ها

ویژگی های خاص پل نمک آبرود

قرار گرفتن این پل بر بالای چنین قله پر افسانه ای، هیجان، لذت و ماجراجویی سفر بر فراز آن را بیشتر می کند. این پل امن  که از چوب و طناب ساخته شده، و بر روی یک دره سرسبز قرار گرفته، از سطح زمین 45 متر بلندی دارد. طول پل معلق تنکابن 150 متر بوده و دارای عرض باریکی می باشد. به طوری که افراد باید یک نفر یک نفر و پشت سر هم از روی پل رد بشوند. جذابیت دیگر این مسیر کوتاه اما پر از دلهره آن است که کاملاً در میان جنگل های انبوه می باشد.

مشخصات پل

این پل ساخته شده از چوب وطناب با سطح زمین 45 متر فاصله داشته و به طول150 متر میباشد

پل چوبی معلق در جنگل های پرتراکم نمک آبرود
عکس پل معلق نمک ابرود در جنگل های پرتراکم نمک آبرود
پل معلق پوشیده از برف در نمک آبرود
پل معلق پوشیده از برف در نمک آبرود

حمام دیوها در نزدیکی پل معلق چوبی نمک آبرود

حتما قله دیو حمام و افسانه های پیرامون چاله آن را شنیده اید؛ این جنگل کوهستانی خودش از جاذبه های طبیعت گردی محبوبی به شمار می رود، پل نمک آبرود در بالای قله دیو حمام و بر روی یک دره ساخته شده است . برای کشف راز حمام دیو می توانید به مقالات قبلی ما مراجعه نمایید.

حمام دیو نمک آبرود از جاذبه های تاریخی مازندران
حمام دیو نمک آبرود از جاذبه های تاریخی مازندران

ارسال دیدگاه