معرفی 5 مرکز خرید توریستی متل قو ( سلمانشهر)| آدرس + عکس

25 خرداد 1402
0 دیدگاه
متل قو وساختمان های دیگردر کنار دریا 45245252

شهر متل قو در استان مازندران، یکی از محبوب‌ترین و گردشگری‌ترین مناطق است. این منطقه برای تعداد زیادی از گردشگران، به عنوان یک مقصد جذاب شناخته می‌شود. همچنین، متل قو دارای مراکز خرید متنوعی است که مسافران می‌توانند از آنها استفاده کنند و نیازهای خود را تامین کنند.

متل قو 632313131314
” مرکز خرید متل قو در جوار دریای خزر “

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

متل قو در استان مازندران یکی از مقاصد گردشگری محبوب است. مرکز خرید قو الماس خاورمیانه یکی از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید در متل قو است. با مساحت 43000 متر مربع، این مجتمع دارای دو برج مسکونی و تجاری و یک برج هتل است. فروشگاه‌های این مرکز خرید دارای برندهای معروف داخلی و خارجی هستند. همچنین، در این مجموعه مکان‌های تفریحی مانند کافی شاپ، رستوران، شهربازی و نمایشگاه کتاب نیز وجود دارد. از جاذبه‌های اطراف می‌توان به جنگل تیلاکنار و روستای اسبچین اشاره کرد. در کنار الماس قو، یک فروشگاه هایپر استار نیز وجود دارد. بازدید از مرکز خرید قو الماس خاورمیانه در سفر به سلمان شهر توصیه می‌شود.

برای دسترسی به آدرس دقیق مرکز خرید قوی الماس خاورمیانه روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

  • آدرس مرکز خرید قو الماس خاورمیانه: مازندران، سلمان شهر، جاده ساحلی
  • شماره تماس : 54631060-011
  • ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 22
مرکز خرید چند طبقه لوکس قو الماس خاورمیانه با پله برقی 411404141
” لذت خریدی لذتبخش در مرکز خرید الماس خاورمیانه “

بازار بزرگ چین

بازار بزرگ چین یکی از مراکز خرید در متل قو است که متنوع ترین اجناس و کالاها را از کشورهای مختلف ارائه می‌دهد. در این بازار می‌توانید کالاها و اجناسی را تهیه کنید که شاید در سایر مناطق دسترسی به آنها دشوار باشد. جذابیت این بازار برای علاقه‌مندان به فرهنگ و کشورهای مختلف بسیار است و بازدید از آن می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز باشد. در این بازار، برخی از موارد مانند درخت کریسمس و بابانوئل نیز برای زمان کریسمس جذابیت زیادی دارند و توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. با توجه به تعداد زیاد گردشگرانی که به متل قو سفر می‌کنند، این بازار نیز برای آنها جذاب است.

برای دسترسی به آدرس دقیق بازار بزرگ چین روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

  • آدرس بازار بزرگ چین: مازندران، متل قو، مجتمع بلریان قو
  • ساعت کاری: همه روزه از 9 تا 22 و جمعه ها تعطیل می باشد
بازار بزرگ چین متل قو 584548547
” خرید انواع کالاهای خارجی در فروشگاه بزرگ چین “

مرکز تجاری پانوراما

یکی از مراکز خرید متل قو که در نزدیکی آن واقع شده، مرکز تجاری پانوراما است. این مرکز خرید انواع کالاها و برندهای مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید از هر کدام که نیاز دارید، استفاده کنید. طبقه همکف و طبقه اول این مرکز خرید به پوشاک اختصاص دارند و شما می‌توانید در این بخش‌ها به خرید پوشاک بپردازید. همچنین می‌توانید در رستوران داخل پاساژ نیز غذا سفارش دهید. طراحی مدرن و شیک مرکز تجاری پانوراما جذابیت بسیاری دارد و به همین دلیل افراد زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. با توجه به نزدیکی آن به متل قو، مسافران زیادی از این مرکز خرید بازدید می‌کنند، بنابراین توصیه می‌شود این فرصت را از دست ندهید و به آن سر بزنید تا خرید خوبی داشته باشید و سوغاتی ارزشمند تهیه کنید.

برای دسترسی به آدرس دقیق مرکز تجاری پانوراما روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

  • آدرس مرکز تجاری پانوراما: مازندران، 11 کیلومتری ساحل متل قو، جاده چالوس-تنکابن
  • شماره تماس : 54607199-011
  • ساعت کاری: همه روزه از 8 تا 23
نور پردازی در شب مجتمع تجاری پانوراما 656636351663
“نورپردازی لایت ساختمان مجتمع تجاری پانوراما “

مهدی سنتر

یکی از مراکز خرید دیگر که می‌توانید برای تهیه نیازهای خود به آن مراجعه کنید، مرکز خرید مهدی سنتر در سلمان شهر است. این مرکز خرید به عنوان یکی از مقاصد محبوب در سفر به متل قو شناخته می‌شود. واقع در نزدیکی ساحل، مهدی سنتر با قسمت‌های تراسی که در مجموعه تعبیه شده، به مراجعین امکان می‌دهد از چشم انداز رو به دریا لذت ببرند.

مهدی سنتر گزینه‌ی مناسبی است تا نیازهای خود را از آن تامین کنید. با رفتن به طبقه چهارم، می‌توانید از رستوران موجود در این طبقه استفاده کنید. همچنین در طبقه زیر همکف، گیم سنتر و لیزرتگ و سایر فرصت‌های سرگرمی قرار دارند که شما می‌توانید از آنها به عنوان تفریح خود استفاده کنید. در سفر به متل قو، بهتر است از این مرکز خرید استفاده کنید تا فرصتی خوب برای خرید و تفریح داشته باشید و آن را از دست ندهید.

برای دسترسی به آدرس دقیق مهدی سنتر روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

  • آدرس مهدی سنتر: مازندران، متل قو، میدان متل قو
  • شماره تماس: 54610237-011
  • ساعت کاری: همه روزه از 8 تا 22

مارینا مال

یکی از مراکز خریدی که می‌توانید برای بازدید و خرید به آن مراجعه کنید، مارینا مال است. این مرکز خرید فاصله‌ی کوتاهی تا ساحل متل قو دارد و با استفاده از مسیر لوکیشن زیر، به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. مارینا مال در جاده سیاهکلرود-مازندران قرار دارد و به همین دلیل به سادگی برای مسافران قابل دسترسی است. در این مرکز خرید، علاوه بر خرید اجناس مورد نیاز، می‌توانید از تفریحاتی مانند بیلیارد، بولینگ، فوتبال دستی و اسکیپ روم نیز لذت ببرید و تجربه‌ی خوبی از بازدید از این مرکز خرید داشته باشید. مکان دقیق مارینا مال را در زیر برایتان قرار می‌دهیم تا به راحتی به مقصد خود برسید.

لازم به ذکر است که فروشگاه‌های موجود در مارینا مال به طور معمول تخفیفات ویژه‌ای ارائه می‌دهند تا شما بتوانید خرید اقتصادی‌تری را تجربه کنید. به طور کلی، مارینا مال امتیاز خوبی از سوی مشتریان خود کسب کرده و می‌توان آن را یکی از بهترین مراکز خرید در مازندران دانست. اگر به مارینا مال مراجعه کردید، بهتر است از بخش تفریحات آن نیز استفاده کنید و لحظات خوشایندی را با عزیزان خود سپری کنید.

برای دسترسی به آدرس دقیق مارینا مال روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس مارینا مال: مازندران، 10 کیلومتری متل قو، جاده سیاهکلرود-مازندران، جنب پلیس راه
شماره تماس: 52161807-011
ساعت کاری: همه روزه از 10:30 تا23:30

مرکز خرید مارینا مال 515241524152415
” مرکز خرید لوکس مارینا مال “

ارسال دیدگاه