معتبرترین مراکز خرید نمک آبرود + آدرس

6 خرداد 1402
0 دیدگاه

در سفر به شهرک نمک آبرود، رفتن به بازارها و پیدا کردن مراکز خرید می‌تواند یکی از تجارب لذت بخش باشد. شما نگرانی درباره خرید نداشته باشید، زیرا در این شهر تعداد زیادی بازار برند و مراکز خرید با قیمت مناسب وجود دارد. در این مقاله، ما قصد داریم تعدادی از این بازارها و مراکز خرید نمک آبرود را به شما معرفی کنیم.

خرید درنمک آبرود تجربه ای بی نظیر

در حاشیه جاده زیبا و گردشگری شهر چالوس به نمک آبرود، مجموعه‌ای از مراکز خرید مازندران وجود دارد که توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. مراکز خرید در جاده چالوس نمک آبرود بسیار متنوع و بر اساس سلیقه‌های مختلف گردشگران طراحی شده‌اند. هر یک از این مراکز خرید، طرفداران خود را دارند و با تنوع گسترده محصولات، خرید را برای مسافران آسان کرده‌اند. در صورتی که به این منطقه سفر می‌کنید، بهتر است به مراکز خرید جاده چالوس نمک آبرود سر بزنید و مطمئن شوید که به راحتی نیازهایتان را پیدا خواهید کرد.

معتبر ترین مراکز خرید نمک آبرود

فروشگاه پوشاک سله بن

این برند در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد و به لطف کیفیت بالا و استفاده از جنس پارچه‌های باکیفیت، در مدت زمان کوتاهی معروف و مورد توجه قرار گرفت. این فروشگاه، یکی از بهترین مراکز خرید نمک آبرود است و در سال ۱۳۸۹ با تولید پوشاک ایرانی با کیفیت، وارد عرصه تولید حرفه‌ای پوشاک ایرانی شد. این گروه تولیدی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، پوشاکی را برای تمام اقشار جامعه ایرانی تولید می‌کند و با توجه به فرهنگ و ارزش‌های خانواده‌های ایرانی، محصولاتی را با استانداردهای جهانی عرضه می‌کند. گروه سله بن به هدف حضور در تمامی مراکز خرید استان‌ها تا سال ۱۴۰۵ پیش می‌رود. اگر قصد خرید سوغات برای دوستان یا خانواده خود را دارید، می‌توانید از این مرکز خرید استفاده کنید.

برای دسترس دقیق به آدرس پوشاک سله بن روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس فروشگاه سله بن :

مازندران، چالوس، نمک آبرود، بعد از رستوران پایتخت

فروشگاه سله بن 54857956231
فروشگاه سله بن از مراکز خرید نمک آبرود

فروشگاه جین وست

جین وست یک برند استرالیایی معروف و شناخته‌شده است که در ابتدا در شهر پرت استرالیا تأسیس شد. پس از مدتی، یک شعبه در دبی امارات متحده عربی نیز افتتاح شد و سپس وارد بازار ایران شد. با استقبال بسیار خوب مردم، شعبات این برند به تعداد ۳۰ شعبه رسمی افزایش یافت و هر روز نیز در حال افزایش است.
یکی از شعبات جین وست در منطقه نمک آبرود واقع شده است که به عنوان یکی از شعبات محبوب و باکیفیت این برند شناخته می‌شود. هرچند قیمت محصولات برند جین وست نسبتاً بالاست، اما تنوع و کیفیت بالای محصولات باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در این مجموعه، شما می‌توانید پوشاک مختلف مردانه، زنانه و بچه‌گانه را در مدل‌ها و سایزهای مختلف تهیه کنید.

برای دسترس دقیق به آدرس فروشگاه جین وست روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس فروشگاه جین وست :

مازندران، کلارآباد، بعد از نمک آبرود، نرسیده به میدان کلار آباد.

فروشگاه جین وست 412322255
فروشگاه جین وست، برند محبوب

فروشگاه خانه و کاشانه

یکی از فروشگاه های نمک آبرود، فروشگاه‌های زنجیره‌ای خانه و کاشانه است که محصولات مورد نیاز خانواده را در اختیار قرار می‌دهند. این فروشگاه‌ها عموماً کالاهای چینی را عرضه می‌کنند و می‌توانند کیفیت‌های مختلفی داشته باشند. برخی از کالاهای این فروشگاه‌ها تنها در زمینه ظاهر دارای کیفیت هستند و در واقع برای یک بار مصرف طراحی شده‌اند. یکی از ویژگی‌های قابل ذکر درباره این فروشگاه‌ها، قیمت پایین محصولات آنها است. بنابراین، برای خرید از این فروشگاه‌ها نباید انتظار کیفیت بالا داشت. این فروشگاه‌ها شعبه‌های خود را در اکثر نقاط کشور دارند و یکی از این شعبه‌ها در نمک آبرود نیز وجود دارد.

برای دسترس دقیق به آدرس فروشگاه خانه و کاشانه روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس فروشگاه خانه و کاشانه :

مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود، بعد از پلیس راه

فروشگاه خانه و کاشانه 55523629
فروشگاه خانه و کاشانه، فروشگاه مملو از وسایل مورد نیاز

فروشگاه کیف و کفش دنیلی

دنیلی یک برند ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۱ به تولید کفش با کیفیت مشغول شد. در سال ۲۰۱۰، حق امتیاز این برند توسط ایرانیان خریداری شد و تنوع محصولات دنیلی افزایش یافت. اکنون شما می‌توانید از این برند محبوب و با کیفیت کفش‌های زنانه و مردانه، کیف‌های چرم طبیعی و مصنوعی، کیف پول و کمربند، کفی‌های طبی و محصولات نگهدارنده چرم را خریداری کنید.
تولیدات دنیلی با کیفیت بسیار بالا در یک کارخانه پیشرفته در منطقه آزاد ارس انجام می‌شود که این باعث جلب اعتماد مردم به صورت قابل توجهی شده است. یکی از فروشگاه‌های کیف و کفش دنیلی در نمک آبرود واقع شده است که گردشگران می‌توانند پس از گشت‌ و گذار در طبیعت زیبای نمک آبرود، به فروشگاه مراجعه کرده و نیازهای خود را تأمین کنند.

برای دسترس دقیق به آدرس فروشگاه کیف و کفش دنیلی روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس فروشگاه دنیلی :

مازندران، چالوس، نمک آبرود، بین کلار آباد و چالوس، جنب فروشگاه ایران کتان

فروشگاه کیف و کفش دنیلی 2221369587
خرید محصولی با کیفیت در فروشگاه کیف و کفش دنیلی

فروشگاه بالنو

این برند در طول زمان پیشرفت قابل توجهی داشته و در سال ۱۹۹۶ به یک هلدینگ تبدیل شد. با استراتژی‌های موفق در تولید پوشاک و بازاریابی، بالنو توانست جامعه مشتریان خود را در منطقه آسیا به سرعت گسترش دهد. این برند به خوبی درک کرده است که با یک برند و یک سبک پوشش نمی‌تواند تمامی سلیقه‌ها و نیازهای مشتریان را پوشش دهد. بنابراین، در مجموعه خود چندین برند با سبک‌های مختلف پوشش داده شده است.

آدرس فروشگاه بالنو :

مازندران، چالوس، بعد از نمک آبرود

فروشگاه بالنو 125485795
فروشگاه پوشاک بالنو، مملو از محصولات متنوع

فروشگاه پوشاک سالیان

سالیان یک برند ایرانی است که در زمینه پوشاک، کیف و کفش فعالیت می‌کند و به دلیل کیفیت بالا با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند و در برخی موارد حتی پیشی می‌گیرد. این برند از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و تمامی محصولات آن توسط تولیدکننده‌های داخلی تهیه می‌شوند. در مواردی که کشور نتواند نیازهای این برند را تأمین کند، ممکن است برخی از کالاها به وسیله شرکت‌های خارجی تولید و وارد کشور شوند.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه سالیان در مراکز خرید در نمک آبرود، اقلام مختلفی از جمله لباس، کیف و کفش را برای تمامی اعضای خانواده خود تهیه کنید.

برای دسترس دقیق به آدرس فروشگاه سالیان روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس فروشگاه سالیان :

مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود.

نمایندگی ساموئل اند کوین

برند Samuel & Kevin یکی از بزرگترین و معروفترین تولیدکنندگان لباس است، که محصولات خود را با توجه به مد، طراحی مبتکرانه و خاص عرضه می‌کند. این برند مجموعه‌ای متنوع از لباس‌های زنانه و لباس‌های مردانه تولید می‌کند. همچنین، تمرکز بر کیفیت محصولات نیز یکی از اولویت‌های این برند است. شلوارهای جین و پوشاک تولید شده توسط Samuel & Kevin از بهترین نوع پارچه ساخته شده‌اند.

آدرس  فروشگاه ساموئل اند کوین :

مازندران، چالوس، بعد از نمک آبرود

فروشگاه ساموئل اند کوین 125428855
فروشگاه ساموئل اند کوین، معروف ترین برند تولید لباس

فروشگاه کفش پاما

این برند پرطرفدار از سال ۱۳۳۷ فعالیت خود را در زمینه تولید کفش با استانداردهای جهانی آغاز کرده است. برند پاما اکنون به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان کفش شناخته می‌شود و در طول این سال‌ها توانسته است جوایز زیادی را به دست آورد. این مجموعه از سال ۱۳۹۶ فروش آنلاین خود را آغاز کرده است تا مشتریان بتوانند به سرعت محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. اگر به نمک آبرود سفر کنید، بهترین زمان است تا محصولات این فروشگاه را در فروشگاه حضوری مشاهده کنید و اقلام مورد نیاز خود یا خانواده را خریداری کنید.

برای دسترس دقیق به آدرس فروشگاه کفش پاما روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس فروشگاه کفش پاما :

مازندران، جاده چالوس، نرسیده به نمک آبرود، منطقه هچیرود.

فروشگاه نوین چرم

شرکت نوین چرم در سال ۱۳۷۰ برای تولید محصولات چرمی در حوزه پوشاک، کیف، کفش و هدایای باارزش تأسیس شد. این برند در حال حاضر با ۱۵ شعبه فروشگاهی، با تولید محصولات چرمی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی فعالیت می‌کند. اگر مایلید یک هدیه ارزشمند برای شخصی خاص را از نمک آبرود تهیه کنید، می‌توانید از فروشگاه نوین چرم محصولات چرمی خریداری کنید. همچنین، اگر تمایل به خرید کالای خاصی از این برند دارید، می‌توانید به فروشگاه نوین چرم که یکی از بهترین مراکز خرید در نمک آبرود است، مراجعه کرده و یکی از محصولات موجود را انتخاب کنید.

برای دسترس دقیق به آدرس فروشگاه نوین چرم روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس فروشگاه نوین چرم :

مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود، هچیرود، روبه روی شهرداری، پلاک ۱۲۹۳

فروشگاه نوین چرم 12548579555
فروشگاه نوین چرم، فروشگاهی برای هدایای خاص

ارسال دیدگاه