الماس خاورمیانه؛ تفریحاتی که نباید در برج دو قلوی متل قو از دست دهید !

27 آذر 1401
0 دیدگاه
برج دو قلوی متل قو 874651321450

الماس خاورمیانه یا بهتر بگوییم برج دوقلوی عظیم زاده معروف به برج دو قلوی متل قو ، از زیباترین برج های خاورمیانه محسوب شده که در سلمان شهر یا همان شهر متل قو سابق واقع هستند.فقط یکی از چند جاذبه دیدنی سلمان شهر محسوب میشوند. برج دو قلوی متل قو نامی شناخته شده در بین جاذبه های دیدنی شمال کشور، جایی که روزانه میزبان میلیون ها گردشگر نیز می باشد. اگر شما هم تا به حال به این محیط بسیار زیبا و لاکچری دیدن نکرده اید پیشنهاد می کنیم، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید؛  ما در این مطلب سعی داریم به معرفی برج دو قلوی متل قو تفریحات آن بپردازیم، با ما همراه باشید.

برج متل قو، برج‌هایی با چشم‌اندازی رو به دریا ملقب به  الماس خاورمیانه در دنیاواقع در  شهر زیبای سلمان‌شهر واقع هستند. این برج ها  به‌واسطه امکانات تفریحی خود، سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کنند. بخش‌های تجاری و تفریحی این برج‌ها به گردشگران این امکان را می‌دهند تا ساعات زیادی را برای حضور در آنجا برنامه‌ریزی کنند.

آشنایی با برج دو قلوی متل قو

برج دوقلوی عظیم زاده که بر خلاف تصور رایج، به نام برج متل قو شناخته می شود در واقع دو بنای دوقلوی شبیه به هم و کنار هم هستند که در شهر سلمان شهر توسط گروه عظیم زاده به سر پرستی احد عظیم زاده ساخته شده اند. در کنار مجتمع مسکونی قو که شامل دو برج به هم پیوسته می باشد، برج دیگری که هتل عظیم زاده نام دارد که زیبایی آن را در کنار ساحل خزر در سلمانشهر تکمیل می کند.

ئرخشش برج های دوقلوی لوکس متل قو
درخشش برج های دوقلوی لوکس متل قو در جوار دریای خزر

برج عظیم زاده یا برج دو قلوی متل قو کجاست؟

برج متل قو در استان مازندران ایران و در شهر توریستی سلمانشهر و یا همان متل قو و در نزدیکی ساحل دریای خزر واقع شده است . فاصله متل قو تا تهران برابر با با 220 کیلومتر، تا رامسر 60 کیلومتر و تا تنکابن 40 کیلومتر می باشد.

شهر ساحلی «سلمان‌شهر» با یک مساحت تقریبی ۷۵۰ هکتار، از شمال به دریای خزر، از جنوب به کوه‌های البرز، از غرب به شهر عباس‌آباد و از شرق به شهر کلار‌آباد منتهی می‌شود. این شهر با جمعیتی حدود ۱۴,۰۰۰ نفر، در روزهای تعطیل به بیش از ۲۰۰,۰۰۰ توریست میزبانی می‌کند.

فاصله متل قو تا تهران: 220 کیلومتر

جاده نورانی در مسیررسیدن به برج های دوقلوی متل قو
جاده نورانی در مسیر رسیدن به برج های دوقلوی متل قو

مسیر دسترسی به برج دو قلوی متل قو

برای رسیدن به مجموعه تفریحی برج‌های متل قو، در صورتی که از تهران شروع به سفر کنید، می‌توانید بهترین و نزدیک‌ترین مسیر را از طریق جاده چالوس یا جاده هراز انتخاب کنید. اگر از جاده چالوس استفاده کنید، پس از عبور از شهر چالوس به سمت متل قو (سلمان‌شهر) حرکت کنید. اما در صورت استفاده از جاده هراز، ابتدا باید به شهر چالوس برسید که با عبور از محمودآباد ممکن است برایتان زمانبر باشد. در ایام پرتردد، بهتر است از اتوبان رشت قزوین استفاده کنید تا از ترافیک خلاص شوید. البته این مسیر زمان بیشتری برای سفر شما به معنای دارد. با عبور از شهرهای قزوین، رشت، لاهیجان و رامسر، شما به عباس‌آباد و برج‌های متل قو خواهید رسید.

آدرس دقیق: جاده چالوس، محمودآباد، قزوین، رشت، لاهیجان و رامسر، شما به عباس‌آباد ،برج‌های متل قو

جاده چالوس با رنگ آمیزی درختان پاییزی
جاده چالوس با رنگ آمیزی درختان پاییزی

مشخصات برج عظیم زاده یا متل قو

در سال ۱۳۸۷، پروژه‌ی برج‌های قو الماس خاورمیانه با مساحتی بالغ بر ۴۳,۰۰۰ متر مربع، به شکلی چشم‌نواز و بی‌نظیر در زمینی فراهم آمده است. این پروژه شامل دو برج مسکونی و تجاری با ۲۱ طبقه و همچنین یک برج هتل با ۳۸ طبقه می‌باشد.

در قلب شهر، مجتمع مسکونی متل قو با ۲۹۲ واحد مسکونی و پنج پنت‌هاوس طراحی شده است. با متراژ واحدهای مسکونی از ۸۰ تا ۱۸۰ مترمربع، این واحدها دارای امکانات رفاهی بسیار بالا و چشم‌اندازهای دلنشینی به جنگل و دریا هستند. چهار پنت‌هاوس با مساحت ۸۷۰ مترمربع و یک پنت‌هاوس با مساحت ۱,۷۰۰ مترمربع به‌صورت کاملا مدرن و با استفاده از جدیدترین المان‌های معماری ساخته شده‌اند.

علاوه بر برج‌های مسکونی و تجاری، این پروژه شامل ۲۹۷ واحد مسکونی و ۴۸۶ واحد تجاری می‌باشد. همچنین، واحدهای تجاری در سه طبقه مجزا در طبقات زیرین برج‌های مسکونی ایجاد شده‌اند.

در این پروژه، فضای بین دو برج مسکونی و هتل بین‌المللی، به یک مجموعه ورزشی دو طبقه‌ای تبدیل شده است. این مجموعه شامل امکاناتی همچون استخرهای سرپوشیده، سونای خشک و بخار، تایلندی، حمام ترکی، سونای روسی و بیولوژیک، غار باران (باران مصنوعی)، بخش‌هایی برای ماساژ، حوضچه‌های آب‌درمانی گرم و سرد، و باشگاه‌های بدن‌سازی با تجهیزات پیشرفته است. به علاوه، استخرهای مجموعه ورزشی با جدیدترین شیوه‌های تصفیه آب مجهز شده‌اند.
در مجموعه برج‌های قو الماس خاورمیانه، سالن‌های مینی‌گلف خانواده و زمین‌های اختصاصی تنیس برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده‌اند. پنج استخر روباز و فضایی مخصوص برای اسکی روی آب و سایر ورزش‌های آبی نیز در این مجموعه وجود دارد.

امکانات برج های دوقلو متل قو

استخرهای سرپوشیده، سونای خشک و بخار، تایلندی، حمام ترکی، سونای روسی و بیولوژیک، غار باران (باران مصنوعی)، بخش‌هایی برای ماساژ، حوضچه‌های آب‌درمانی گرم و سرد، و باشگاه‌های بدن‌ساز، سالن‌های مینی‌گلف خانواده و زمین‌های اختصاصی تنیس

پاساژ لاکچری مجتمع تجاری برج های دوقلو
پاساژ لاکچری مجتمع تجاری برج های دوقلو

دیگر امکانات رفاهی  برج متل قو یا پروژه الماس خاورمیانه :

  1. جاده تندرستی
  2. شهربازی
  3. پارک آبی
  4. پلاژ اختصاصی
استراحت در پلاژهای ساحلی متل قو و تماشای غروب آفتاب
استراحت در پلاژهای ساحلی متل قو و تماشای غروب آفتاب

جاذبه های دیدنی اطراف متل قو

ارسال دیدگاه