پارک ملی خشکه داران ،جاذبه ای خیره کننده در عباس آباد

3 دی 1401
0 دیدگاه
پارک ملی خشکه داران 8674531654561

استان سرسبز مازندران جاذبه های بکر و دیدنی را شامل می شود که هرساله میزبان مسافران می باشند. پارک ملی خشکه داران یکی از زیبایی های طبیعت عباس آباد در مازندران است که به  دلیل داشتن درختان سرسبز و منحصر به فرد خود به شهرت بالایی رسیده . هرکسی حتی پس از یکبار دیدن زیبایی های طبیعت پارک ملی خشکه داران به آن جذب خواهد شد درواقع بر کسی پوشیده نیست که این جنگل برای همه ما تداعی کننده خاطرات و طبیعت سرسبز شمالی است.

پارک ملی خشکه داران 084654403204

آشنایی با پارک جنگلی خشکه داران

این پارک جنگلی مساحتی حدود دو میلیون و ششصد هزار متبر مربع از وسعت زمین را به خود اختصاص داده است. انواع گونه های گیاهی و جانوری در پارک جنگلی خشکه داران یافت می شود از گرگ، گربه وحشی؛ خوک، شغال، غاز، مرغابی گرفته تا درختانی همچون ممرز، بلوط، لرگ، یاس وحشی و… . با توجه به اینکه دسترسی به این جاذبه تماشایی در مازندران بسیار آسان است مسافران بسیاری نیز از آن دیدن می نمایند.

پارک ملی خشکه داران 798778456210

جاذبه های تماشایی اطراف پارک جنگلی خشکه داران

موزه حیات وحش : یکی از جاذبه های تماشایی که این پارک شامل آن می شود موزه حیات وحش است. موزه ای طبیعی که در آن مجموعه ای بی نظیر از حیات وحش به نمایش گذاشته شده است. مساحت این موزه چیزی حدود 550 متر مربع است و 150 گونه جانوری در این موزه تاکسیدرمی شده اند. از جمله حیواناتی که در این موزه وجود دارند باید به خرس قهوه ای، گربه جنگلی، گراز و… اشاره نمود.

دشت دریاسر عباس آباد : یکی از زیبایی های اطراف عباس آباد که در نزدیکی پارک ملی خشکه  داران یافت می شود مربوط به دشت دریاسر است. درواقع این دشت فاصله نزدیکی با تنکابن داشته و طبیعتی محصور در بین کوه ها به شمار می رود. این دشت تمامی زیبایی های طبیعت را در آغوش کشیده است و بی شک از زیبایی های منحصر به فرد شمالی به شمار می رود.

 

 

ارسال دیدگاه