نگاهی بر تاریخچه هچیرود، شهر توریستی و خاطره انگیز

21 آذر 1401
0 دیدگاه
تاریخچه هچیرود 089745613241525

هچیرود شهری از توابع بخش مرکزی شهر چالوس است که در استان مازندران می باشد ، اگر بخواهیم نگاهی بر تاریخچه هچی رود داشته باشیم، باید گفت بیشترین دلیل موفقیت و محبوبیت این شهر به زیبایی ها و جاذبه های دیدنی آن اختصاص داده شده است. جاذبه های دیدنی هچیرود بسیارند و ما به برخی از آن ها در محتواهای قبلی نگاهی انداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا تاریخچه هچیرود را با هم بررسی کنیم.

روستای جنگلی هچیرود در نزدیک دیای خزر
روستای جنگلی هچیرود در نزدیک دیای خزر

هچیرود کجاست؟

هچیرود در محله گیل کلا چالوس و در شهرستان خیابان عباس کلا واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند جایگاه سوخت شرکتی شماره ۲ و ویلای اجاره ای نادرپور و سفالینه لاله جین (لانجین) و اکبر جوجه برادران کلبادی و رستوران ساحلی آرامش قرار گرفته است.

این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی از شمال به دریای خزر، از شرق به شهر چالوس، از غرب به شهرستان عباس آباد و کلارآباد و از جنوب به رشته‌کوه‌های البرز مرتبط است.

آدرس دقیق:

استان مازندران، شهرستان چالوس، بخش مرکزی، دهستان کلارستاق غربی، روستای هچیرود

لوکیشن روستای هچیرود 444964998485
برای رسیدن به آدرس دقیق هچیرود روی نقشه کلیک کنید.

جاذبه های هچیرود

هر چند هچیرود با ادغام چند روستا به شهر تبدیل شده است، اما در حال حاضر همین روستاها جاذبه های گردشگری این منطقه را به خود اختصاص داده اند. با گذر از روستاهای هچیرود شما شاهد دشت های سرسبز و خرم و مزارع خیره کننده خواهید بود که هرکسی آرزوی دیدن چنین منظره هایی را از نزدیک دارد.در مطلب جاذبه های دیدنی هچیرود مفصل اطلاعات جاذبه های این شهررا برایتان ارائه دادیم که خواندن آن خالی ازلطف نیست. جاذبه هایی نظیر:

  • روستاهای هچیرود
  • باغ مرکبات
  • رودخانه هچیرود

 

ارسال دیدگاه