زیبایی‌های سفر به عباس‌ آباد که باید بشناسید!

21 دی 1401
0 دیدگاه
عباس‌ آباد 87564534547510

اگر بخواهیم توضیحات کلی در خصوص شهر عباس‌ آباد و معرفی این شهر برای شما انجام دهیم باید بگوییم که، شهر عباس‌ آباد یکی از شهرهای پر گردشگر در استان زیبای مازندران است. هوای خوش که عموما برای همه مناطق شمال کشور وجود دارد و برای استان‌ های شمالی به‌ ویژه استان مازندران یک صفت مرسوم است؛ ولی خب، در بعضی از مناطق هوا رطوبتی است با وجودی که هوای خوب و خنکی دارند ولی انگار هوای محیط گرفته و دم می باشد به این صورت که هوا خنک است ولی رطوبت و حالت خفگی دارد.

اما در شهر عباس‌ آباد، یک هوای سالم، پاک، خنک و آزاد را تنفس می کنید. به‌ همین دلیل گردشگران و توریست‌ ها از سراسر کشور و حتی تروریست های خارج از کشور به این منطقه سفر می‌ کنند و از دیدنی‌ های عباس‌ آباد برای سفر استفاده می کنند.

عباس‌ آباد 4747478576564

روستاهای عباس‌ آباد

عباس‌ آباد دارای بیش‌ از چهل روستای زیبا و سرسبز است که هر روستا جلوه و زیبایی خاص خود را دارد؛ یعنی اگر شما بخواهید برای هر سفری که دارید فقط یک یا دو مورد از این روستاها را انتخاب کنید بیش‌از ده روز طول می‌ کشد تا دیدنی‌ های این شهر سرشار از جاذبه را ببینید؛ مگر این‌ که چند روزی در عباس‌آباد ساکن شوید و از ویلاها و آپارتمان‌ها که در این شهر به رهن و اجاره گذاشته شده اند، استفاده کنید تا بتوانید این روستاها را در یک سفر یک‌ هفته‌ ای به صورت کامل ببینید.

عباس‌ آباد 4279347130

وجود جنگل، آبشار، چشمه و رودخانه در عباس آباد

شاید برای بیشتر مردم این تفکر به وجود آید که بگویند همه‌ جای شمال مثل هم بوده و همه‌جا سرسبز است . آبشارها، چشمه ها، رودخانه همه‌ جا وجود دارند ولی این‌ طور نیست هر جایی که شما سفر کنید یک جلوه خاص خود را دارد. یعنی این‌طور نیست که شما بگویید اگر ما به یک روستا رفتیم و از دیدنی‌ های این روستا استفاده کردیم حتماً روستای بعدی‌ نیز به‌ همین شکل است. روستای دیگر  مکان دیدنی مخصوص به خودش را دارد، پس با اقامت  در این شهر می‌ توانید از طبیعت و دیدنی هایی که داشته بهره‌مند شوید. دریاچه عباس‌آباد یکی از جاهای دیدنی این شهر است این دریاچه آبی، صاف و یک دست، همراه با مرغابی‌ هایی که کنار آب زندگی می‌ کنند جاذبه خاصی دارد و این دریاچه در اطراف آن کلبه‌ ها و ویلاهای چوبی ساخته‌ شده که آن را مردمان آن منطقه به رهن و اجاره می‌ گذارند.

روستای زیبای مازیچال هم جزء دیدنی‌ های عباس‌ آباد محسوب می‌ شود؛ این روستا بر روی تپه‌ ای قرار گرفته و خانه‌های زیبایی دارد، دیوارهای این خانه‌ ها از نرده‌ های چوبی ساخته‌ شده است که بسیار جلوه خاصی دارد. در نزدیکی این روستا، آبشار زیبایی وجود داشته که شما می‌ توانید بعد از ظهر زیبایی را کنار این آبشار بگذرانید. پارک جنگلی خرما چال از جاهای دیدنی دیگر است که می‌ توانیم آن را برای شما معرفی کنیم؛ جاهای دیدنی که در عباس‌آباد وجود دارد، بسیار جای دل‌نشین و زیبا هستند، در این پارک جنگلی رودخانه‌ ای زیبا وجود دارد که آب رودخانه خیلی عمیق نیست و کنار رودخانه می‌ توانید لذت کامل را ببرید و پاهای خود را در آب خنک رودخانه بگذارید و با قدم‌ های خود در این آب خنک، یک پیاده‌ روی در آب داشته باشید و لذت کامل ببرید.

عباس‌ آباد 897954534343

 نوع صنایع دستی زیبایی که در عباس‌آباد به فروش گذاشته می شود، صنایع دستی که از حصیرها ودیگر ملزومات ساخته می‌ شوند؛ مانند، بشقاب، کاسه و سبد و حتی این گلیم بافی هایی که زنان شمالی انجام می‌ دهند؛ جزء صنایع دستی عباس‌آباد محسوب می‌ شود که مسافران و گردشگران از این نوع صنایع دستی برای سوغات استفاده می‌ کنند و یکی از بهترین سوغاتی‌ های عباس‌ آباد صنایع دستی این منطقه است.

شهر عباس‌ آباد رستوران‌ های سنتی دارد که غذاها بسیار بهداشتی و ارگانیک هستند و از غذاهای سنتی آن منطقه برای مهمانان خود استفاده می‌ کنند؛ کافه‌ های زیبایی هم در منطقه عباس‌ آباد وجدد دارد که شب‌ ها و بعد از ظهرهای خوبی در این کافه‌ ها لحظات شیرینی برای سفر شما می‌ باشد.

ارسال دیدگاه