دانستنی های شگفت انگیز سفر به متل قو

7 آذر 1401
0 دیدگاه
سفر به متل قو 0847654180

این روزها متل قو یا همان سلمان شهر پاتوق بسیاری از تفریحات و مسافرت ها می باشد، سفر به متل قو گزینه ای ایده آل برای رهایی از روزمرگی ها و شلوغی زندگی شهرنشینی می تواند برای تجربه آرامش و سپری کردن لحظات خوش بهترین گزینه باشد. از همان بدو ورود به متل قو شما شاهد زیبایی های خیره کننده این شهر خواهید بود. و تا پایان مسافرت نشاط و هیجان را تجربه خواهید نمود. به دلیل استقبال بسیاری از مردم از این شهر ساحلی و جذاب ، متل قو توانسته در زمره شهرهای ساحلی و توریستی محبوب و در حال توسعه قرار بگیرد. در ادامه به بررسی دانستی هایی سفر به متل قو خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

سفر به متل قو 0876465056

متل قو کجاست؟

سلمان شهر یکی از شهرستان های عباس آباد واقع در استان مازندران است که در حاشیه دریای خزر قرار داد. در این شهر ساحلی جاذبه های تماشایی بسیاری نظیر غار و از همه مهم تر دریا جای داده شده است که برای مسافران و گردشگران بسیار جذاب است. این شهرستان ساحلی به دلیل استقبال بسیاری از مسافران و گردشگران دارای ویلاهای لاکچری و با امکانات بالا است . افرادی که به دنبال سفر به این شهر هستند می توانند با خرید ویلا در سلمان شهر ( متل قو) مسافرت خود را چندین برابر جذاب تر نمایند و همچنین کیفیت سفر خود را تضمین کنند.

ساحل متل قو

متل قو با قرار گیری در مجاورت دریای خزر، زیباترین ساحل ماسه ای را داراست و خیره کننده ترین چشم انداز را به وجود می آورد. اگر در فصل تابستان به این ساحل سفر کنید می توانید در دریای این شهرستان زیبا شنا کنید و از آفتاب رویایی و تماشایی آن نهایت استفاده را ببرید. از جمله تفریحات ساحلی واقع درسواحل که می توانید درهنگام سفربه این شهر از آن بهره مند شوید می توان به پاراسل ،قایق سواری، جت اسکی و… اشاره نمود.

سفر به متل قو 789865420

برج های عظیم زاده، الماس قو

از جاذبه های تماشایی که به هنگام سفر به متل قو باید حتما از آن دیدن نمایید باید به دو برج دوقلوی 25 طبقه با عنوان الماس قو یا همان برج های عظیم زاده هستند . مسافران به هنگام سفر به متل قو استقبال بسیار بالایی از این برج دارند . نکته جالب دیگری که در رابطه با این برج های عظیم زاده وجود دارد مربوط به امکانات داخلی و حیرت آور ان است؛ این برج داریا امکاناتی همچون مجتمع ورزشی، هتل  ستاره لوکس بین المللی الماس،  مجتمع تجاری و مجتمع مسکونی اشاره کرد. همچنین این برج دارای مرکز خرید و تجاری و بزرگ است که تمامی اجناس درون آن برند و اورجینال می باشند .

در نهایت باید به نورپردازی حیرت آور این برج ها اشاره کرد که شب هنگام از دوردست ها قابل رویت هستند و مرکز توجه تمامی ساکنین شهر و گردشگران واقع شده است.

 

ارسال دیدگاه