جاذبه های گردشگری عباس آباد که شما را حیرت زده می کند!!

15 آذر 1401
0 دیدگاه
جاذبه های گردشگری عباس آباد 89451325801

آیا تا به حال از جاذبه های گردشگری عباس آباد دیدن کرده اید ؟ عباس‌ آباد تنکابن از مناطق زیبای استان مازندران متشکل از چند روستای زیبا دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیاد است. دراسرا، تازه‌آباد، جمشیدآباد، کیاده، پرچ‌ور، امرجکلا و ماشال آباد برخی از روستاهای این منطقه هستند که همگی جزو سرسبزترین روستاهای مازندران محسوب می شود. پس اگر می خواهید شما هم به زیبا ترین شهر نمک آبرود سری بزنید این مطلب را از دست ندهید. ما با معرفی جاذبه های دیدنی این شهر قصد داریم  تا شما  هم جزو عاشقان این هر بپیوندید.

جاذبه های گردشگری عباس آباد جنگل خشکه‌ داران

جنگل خشکه‌داران از جاذبه های دیدنی نادر دراستان مازندران است. این جنگل تنها جنگل جلگه ای ایران بوده که جزو آثار طبیعی ارزشمند نیز به شمار می رود. خشکه‌داران از نظر زیست‌محیطی بسیارمهم است و دلیل آن حضور گونه‌های مختلف جانوری، پوشش گیاهی خاص و درختان کهن سال است. تمام موارد یاد شده باعث شده که این جنگل جزو مناطق حفاظت شده قرار گیرد. سفر به این جنگل و گذراندن ساعاتی خوش در طبیعتی بکر و زیبا لذت سفر به عباس‌آباد را دوچندان خواهد کرد.

شما می‌توانید با خرید ویلا درعباس آباد و یا رهن و اجاره در عباس آباد در نزدیکی جنگل خشکه‌داران از زیبایی های این منطقه نیز لذت ببرید و صاحب ویلا در بهترین منطقه شوید. برای این کار می توانید به سایت ویلا نمک ابرود مراجعه کنید.

جاذبه های گردشگری عباس آباد 864512011

کشف دنیای گذشته در غار دهچال عباس آباد

غار طبیعی دهچال در جنگلی به همین نام در عباس‌آباد قرار دارد.غارها در تمامی شهرهای ایران ساختاری خاص و پر رمز‌ و‌ رازدارند. بازدید از غارها شبیه به سفر در زمان است اگر علاقه‌مند به کشف دنیای گذشتگان هستید حتماً در سفرتان به عباس‌آباد به غار دهچال سر بزنید و از دیدن اشکال طبیعی این غار لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری عباس آباد؛ مازیچال

از آنجایی که در جنگل مازیچال شبیه یک گودال بزرگ، پر از درختان بلوط است، نام آن را مازیچال گذاشته‌اند. به ارتفاعات مازیچال که می‌رسید، مراتع بزرگی می بینید که بهترین جا برای توقف و چادر زدن است. از بالای این ارتفاع آسمان را زیر پاهایتان خواهید دید. انگار دریایی از ابرهای سفید و پنبه‌ای روبروی شما در حال موج زدن است.

بهترین زمان برای سفر به این منطقه، نیمه دوم بهار و فصل تابستان است. در پاییز و زمستان و همینطور از اوایل بهار میزان بارش باران و برف و سرمای هوا در این مناطق بکر آنقدر زیاد هست که امکان اقامت را برای گردشگران بسیار سخت می‌کند.

جاذبه های گردشگری عباس آباد 798645312521

جاده کلاردشت؛ از جاذبه های گردشگری عباس آباد

از نظر من این که به غیر از مقصد سفرتان، مسیر رسیدن به آن هم جذاب و دیدنی باشد، یکی از مزیت‌های مهم آن مقصد محسوب می‌شود. جاده عباس آباد به سمت کلاردشت به عنوان یک از رویایی‌ترین جاده‌های ایران شناخته می‌شود. فرقی نمی‌کند در چه فصلی از سال از این مسیر عبور می‌کنید، در هر حال آنقدر زیبا هست که شما را برای حداقل یک ساعت توقف در مسیر وسوسه کند.

پارک جنگلی خرماچال عباس آباد

اکثر افرادی که سفر به کلاردشت را دارند از این پارک جنگلی زیبا هم دیدن می کنند. وقتی در جاده کلاردشت به عباس آباد در  حرکت هستید از پارک جنگلی خرماچال هم عبور خواهید کرد. در هفت کیلومتری جاده زیبای عباس آباد کلاردشت این پارک جنگلی رویای جا خوش کرده است. تعداد زیادی رودخانه و حوضچه های آبی خنک در پارک جنگلی خرماچال وجود دارد که جای خوبی برای آبتنی به نظر می رسند.تعداد زیادی آلاچیق و استراحتگاه برای راحتی گردشگران و مسافران در این پارک جنگلی تعبیر شده که کمپینگ و چادر زدن را در این حوالی ساده تر می کند.

خبر خوب اینکه اگر شما با همه توضیحات و معرفی جاذبه های گردشگری عباس آباد دوست دارید در این شهر بسیار زیبا نیز اقامت داشته باشید.می توانید با خرید ویلا در عباس آباد با بودجه متوسط نیز  صاحب ویلایی بسیار لاکچری در این شهر شوید. انواع ملک در عباس آباد که می توانید بنا به هدف و نیاز خود  اقدام به خرید نمایید.

خرید ویلا در عباس آباد

  • ویلا ساحلی
  • ویلا جنگلی

خرید آپارتمان در عباس آباد

  • آپارتمان ساحلی
  • آپارتمان جنگلی

خرید زمین در عباس آباد

  • کاربری کشاورزی
  • کاربری مسکونی

 

ارسال دیدگاه