تفریحات آبی مهیج در شهر زیبای متل قو

7 بهمن 1401
0 دیدگاه
تفریحات آبی 15646865413

آیا تا به حال به تفریحات آبی متل قو نیز دیدن کرده اید؟ سلمان شهر یا همان متل قو  با جمعیتی 10 هزار نفری با وسعت بیست کیلومتر مربع  از شهر های توریستی و معروف ماندران بوده که از دلایل شهرت و جذابیت این شهر می توان به نزدیک بودن تا ساحل و وجود برج های عظیم زاده متل قو در کنار ساحل سلمان شهر است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده اند. اگر برای سفر خود برنامه های متعددی چیده اید پیشنهاد می دهیم که به بازی و تفریحات آبی سواحل متل قو نیز سری بزنید. در ادامه چند نمونه از تفریحات آبی در ساحل متل قو را معرفی خواهیم کرد.

تفریحات آبی در متل قو

اگر به این منطقه سفر کنید امکان ندارد تفریحات مختلف دریایی و ورزش های آبی را امتحان نکنید. ساحل متل قو دارای امکانات فراوانی است که گردشگران می توانند برای تجربه کردن آن ها اقدام کنند. این ساحل با داشتن تفریحات مختلف خود توانسته در روز های گرم سال عده ی زیادی از مردم را به خود جذب نماید. بعضی از این تفریحات آبی متل قو را برای شما نام بردیم تا بتوانید در زمان رسیدن به مقصد با اطلاعات کامل از آن ها استفاده کنید. خبر خوب در مورد  این شهر این است که شما  می توانید با قیمت مقرون به صرفه  اقدام به خرید ویلا در سلمان شهر یا خرید آپارتمان در سلمان شهر  نمایید

پلاژ های متل قو

می توان گفت یکی از بهترین سواحل استان مازندران، ساحل متل قو می باشد که با داشتن پلاژ های زیبا در درون خود سبب شده تا این مورد در کنار تفریحات آبی مختلف متل قو باعث شود مسافران از سفر خود نهایت استفاده را ببرند

تفریحات آبی 25676584531

پاراسیلینگ متل قو

پاراسل یک ورزش یا بهتر است بگوییم یک تفریح آبی است که به عنوان تفریحات آبی متل قو شناخته شده است. این تفریح چون نیاز به مهارت خاصی برای استفاده از آن نیست در زمره ورزش قرار نمی گیرد.

جت اسکی سلمانشهر

یکی دیگر از تفریحات آبی متل قو جت اسکی می باشد که قابلیت های فراوانی . این مورد یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات آبی شناخته می شود که در سفر خود به متل قو می توانید از آن استفاده نمایید. جت اسکی در حقیقت یک موتور است که روی آب با سرعت بالا حرکت می کند. این تفریح یک نوع ورزش نیز به حساب می آید.

فلای بورد متل قو

یکی دیگر از ورزش های آبی که به عنوان تفریح نیز شمرده می شود، فلای برد متل قو بوده که در واقع قدرت بدنی و نمایشی شما را نشان می دهد. فلای بورد یا تخته هوایی یک وسیله است که با وصل شدن به یک جت اسکی فرد را به روی آب معلق نگه می دارد و با پمپاژ آب باعث می شود تا فرد حرکات نمایشی انجام دهد.

تفریحات آبی 56466543210.5

شاتل سواری متل قو

شاتل در واقع یک تیوپ بادی بزرگ است که گردشگران می توانند به صورت تکی یا چند نفره روی آن سوار شوند. این تیوپ با یک قایق تندرو کشیده می شود و هرچه سرعت قایق بیشتر باشد این تیوپ روی آب تکان های بیشتری می خورد و هیجان بالاتری را تجربه خواهید کرد

رهن و اجاره ویلا در سلمان شهر

اگر به تفریحات آبی متل قو علاقه دارید می توانید برای تجربه این موارد به این منطقه سفر کرده و آن ها را تجربه کنید. متل قو با داشتن تفریحات و امکانات زیاد خود برای گردشگران، باعث شده تا اکثر کسانی که به این منطقه سفر می کنند چند روزی را در این ناحیه سپری نمایند. اگر شما نیز به دنبال اقامت در اطراف متل قو هستید می توانید با رهن و اجاره ویلا  در سلمان شهر  از جاذبه های دیدنی متل قو نیز بهره مند شوید.

 

ارسال دیدگاه