تفریحات آبی در نمک آبرود که به هیچ عنوان نمی شود از آن گذشت !

11 بهمن 1401
0 دیدگاه
تفریحات آبی در نمک آبرود 0545632110

آیا از تفریحات آبی در نمک آبرود دیدن کرده اید ؟  شهر نمک آبرود شهر شناخته شده  به تفریح و سرگرمی در شمال ایران  واقع در ضلع غربی استان مازندران  به عنوان شهر ساحلی از مناطق معروف سرمایه گذاری ملک و مستقلات نیز به شمار می رود.

همانطور که اشاره شد این شهر پر از تفریحات و سرگرمی است. کافی است در شهر چرخی بزنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که بیشترین فضای این شهر را برای تفریح مهیا کرده‌اند. ما در مطالب قبلی به جاذبه هایی گردشگری نمک آبرود پرداختیم اما در این مطلب سعی داریم به معرفی تفریحات آبی این شهر نیز بپردازیم.

تفریحات آبی در نمک آبرود

جت اسکی

دنبال سرعت و هیجان که باشید، جت اسکی سواری از بهترین گزینه‌های تفریحی در پارک ساحلی آن است. قسمتی از ساحل را به شکل اسکله درمی‌آورند تا از ورود موج‌های بلند به آن جلوگیری کنند. همین جای امن محوطه مشخصی برای این تفریح آبی است.

    قایق سواری

قایق‌‎سواری از آن دسته سرگرمی‌هاست که هیچ‌وقت از لذتش کم نمی‌شود. در محوطه پارک ساحلی نمک آبرود اسکله قایق‌های موتوری وجود دارد. می‌توانید به شکل گروهی یا تک‌نفره آن‌ها را اجاره کنید. اگر دلتان بخواهد، قایق‌ران در وسط آب‌های دریا توقفی می‌کند تا از منظره زیبایش لذت ببرید. اینجا هم مراقب خودتان، گوشی و دوربینتان باشید. اسکله‌های قایق پدالی هم جدا از این بخش است. خوب است سری به آنجا بزنید.

 تفریحات آبی در نمک آبرود 05464512110

    شاتل

یکی دیگر از تفریحات آبی در نمک آبرود شاتل سواری است. حتماً شاتل‌سواری روی موج‌ را در لیست تفریحاتتان در نمک آبرود  بگذارید. در این تفریح آبی، تیوپ بادی بزرگی با طناب به قایق موتوری وصل می‌شود. با حرکت قایق موتوری، شاتل هم به حرکت در می‌آید. هر چقدر سرعت قایق بیشتر شود، تیوپ هم تکان‌های بیشتری می‌خورد و هیجانش به اوج می‌رسد. حتی ممکن است موقع دورزدن قایق در آب سقوط کنید؛ اما جای نگرانی نیست. همه افراد قبل از سوارشدن جلیقه نجات می‌پوشند. می‌توانید تک‌نفره یا چند نفره این تفریح آبی را امتحان کنید.

    پاراسل

با پاراسل سواری در نمک آبرود  آدرنالین خونتان را افزایش دهید و یک روز فوق‌العاده داشته باشید. پاراسل، پرواز با چتری متصل به قایق موتوری روی آب است. حس پرواز روی آب‌های بی‌کران دریا تجربه‌ای شگفت‌انگیز است که از یادتان نخواهد رفت. از یک طرف دیدن منظره ساحل و از طرف دیگر تلفیق دریا و آسمان، چشم‌انداز بی‌نظیری را جلوی چشمتان می‌آورد. با کمک مونوپاد خاطره‌هایتان جذاب‌تر ثبت کنید.

    هاور کرافت

از تجهیزات جدید مجموعه پارک ساحلی نمک آبرود، هاورکرافت است. این وسیله‌ روی خشکی، آب، باتلاق و مرداب حرکت می‌کند. این وسیله را هم می‌توانید تکی یا دسته‌جمعی امتحان کنید. اگر اهل تفریحات آبی در نمک آبرود نیستید، تفریح‌های دیگر پارک ساحلی نمک آبرود هم کم نیست.

 تفریحات آبی در نمک آبرود 0564655420

    پیست موتور و ماشین ATV پارک ساحلی نمک آبرود

این موتورها از دسته موتورهای چهارچرخ است شما می توانید در ساحل نمک ابرود از پستی و بلندی های به سرعت عبور و هیجان را دوچندان کنید.

 تفریحات آبی در نمک آبرود 05787564545210

    پیست اسب‌سواری

در پارک ساحلی نمک آبرود پیست ویژه اسب‌سواری هم وجود دارد. اگر تجربه اسب‌سواری ندارید، حتماً امتحان کنید.

    پیست دوچرخه‌سواری

بخشی از پارک ساحلی نمک آبرود محوطه‌ای مخصوص دوچرخه‌سواری وجود دارد. شاید رکاب‌زدن در کنار ساحل دریا از آن کارهایی باشدکه همیشه دلتان می‌خواست تجربه‌اش کنید. اگر دوچرخه خودتان هم همراهتان نباشد، مشکلی نیست. تعدادی دوچرخه برای کرایه‌کردن مهیاست.

 

ارسال دیدگاه