معرفی 3 شهر پرطرفدار مازندران از نگاه سرمایه گذاران

12 بهمن 1401
0 دیدگاه
متل قو 54164196468596

بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا کدامند ؟ خرید ویلا در مازندران از جمله سرمایه‌گذاری های بزرگ در طول زندگی هر فردی است.  اما از آنجا که انتخاب منطقه و شهر ویلا از مهم ترین گزینه در خرید ویلا نیز می باشد. ما در این مطلب سعی کردیم تا 3  شهر از بهترین و لاکچری ترین شهرهای غرب مازندران را برای ما نیز معرفی نماییم.

نمک آبرود

شهر نمک آبرود  یکی از بهترین شهرهای مازندران که به دلیل  تازه تاسیس بودن آن از لحاظ امکانات رفاهی درحد بالایی نیز قرار گرفته است. خرید ویلا در نمک آبرود اگر چه دارای قیمت بالایی بوده اما نمی توانیم سودی که در آینده نصیبتان می شود را نادیده بگیریم. همچنین باید بگوییم که به دلیل طرفداران بسیار زیاد این شهر نیز در زمان فروش ویلا به هیچ عنوان منتظر نخواهید ماند.  شما با خرید آپارتمان در نمک آبرود نیز از چندین مزایای برخوردار خواهید شد. ازجمله: برخورداری از امکانات رفاهی بالا، دسترسی عالی، جاده ارتباطی آسفالته، امکانات تفریحی فوق پیشرفته، دسترسی آسان به ساحل دریا و…..

استقبال گرم خریداران ویلا از نمک‌آبرود سبب شده شاهد تعدد انواع ویلا در این منطقه باشیم به گونه‌ای که شما با هزینه‌های مختلف قادر به خرید ویلای شمال خواهید بود. تنوع ویلا در نمک‌آبرود فوق‌العاده است. هم ویلای جنگلی دارد، هم ساحلی، هم جلگه‌ای هم کوهستانی. هم می‌توان ویلای شهرکی را انتخاب کرد هم ویلایی که خارج از محوطه شهرکی احداث شده است، خلاصه این که دست شما به عنوان خریدار در نمک‌آبرود کاملا باز است و آن‌چه طلب کنید در اختیارتان قرار می‌گیرد.

لازم به توضیح است که اگر به عنوان یک خریدار ویلای شمال، قصدتان خوشگذرانی در این خطه نیست و صرفا رسیدن به سودی کلان هدف و مقصودتان است، باید بگوییم نمک‌آبرود همان شهری است که شما را به خواسته‌تان می‌رساند. ترجیح می‌دهیم به چند نکته در این خصوص اشاره کنیم، اگر هدفتان از خرید ویلا سرمایه‌گذاری است به این معنا که مدتی بعد از خرید آن را گران‌تر به فروش برسانید، باید شهری را انتخاب کنید که مورد توجه توریست‌ها و گردشگران است، شهری که مورد هجوم خریداران ویلاست ؛اگر چنین نباشد فروش ویلا پس از مدتی آن هم با قیمتی مناسب بی‌تردید دشوار خواهد بود. ویلاهای واقع در شهرهای توریستی هر ساله با رشد قیمت همراهند به همین خاطر چنین شهرهایی برای سرمایه گذاران کاملا ایده‌آل به نظر می‌رسد. خوشبختانه نمک‌آبرود این شرایط را دارد ضمن این که به دلیل نزدیکی به پایتخت از هزینه‌های سفر می‌کاهد.علاوه بر آن نمک آبرود سرشار از جاذبه های ناب و تفریحات مهیج میباشد که اطلاعات کامل این جاذبه ها را میتوانید در مطلب جاذبه های دیدنی نمک آبرود مطالعه نمایید.

نمایی از شهر توریستی نمک آبرود در تابستان
نمایی از شهر توریستی نمک آبرود در تابستان

جاذبه های نمک آبرود

  • ساحل نمک آبرود
  • پارک جنگلی نمک آبرود
  • شهربازی نمک آبرود
  • پل معلق نمک آبرود
  • تله کابین نمک آبرود
  • پینت بال جنگلی نمک آبرود
  • سورتمه سواری
  • باشگاه تیراندازی
  • کارتینگ
  • پیست دوچرخه سواری بانوان
  • زیپ لاین
  • مجموعه پروازی نمک آبرود
  • پیست اسب‌سواری
  • پیست موتور و ماشین ATV پارک ساحلی نمک آبرود
  • تفریحات آبی نمک آبرود (شامل جت اسکی،قایق سواری، شاتل، پاراسل سواری و هاورکرافت)
تله کابین سواری در آسمان نمک آبرود
تله کابین سواری در آسمان نمک آبرود

متل قو، بهترین شهر مازندران

از دیگر شهر های لاکچری  مازندران سلمان شهر است. شاید این نام کمی برایتان نا آشنا باشد اما باید بگوییم سلمان شهر نام اصلی متل قو است . برج دو قلوی عظیم زاده  با نام متل قو شناخته می شود به عنوان نماد این شهر طرفداران این منطقه را چندین برابر کرده است.  به همین بابت خرید ویلا در سلمان شهر از دیگر گزینه های محبوب بوده که سرمایه گذاران بزرگ را به خود جذب کرده است.اما جاذبه های این شهرتنها به متل قو ختم نمیشود؛ در ادامه دیگر جاذبه های متل قو را معرفی کردیم:

برج دوقلوی الماس، نماد شهر متل قو
برج دوقلوی الماس، نماد شهر متل قو

عباس آباد

عباس آباد کلاردشت نیز از بهترین شهرهای مازندران بوده که هر قدم آن جایی برای دیدن دارد. شاید همین امر است که سبب شده تا افراد زیادی اقدام به خرید ویلا در عباس آباد نمایند. این محبوبیت تا جایی رسیده است که ساخت و ساز ویلاهای لاکچری نیز در این شهر نیز به صورت صعودی بالا رود.

در مطلب جاذبه های دیدنی عباس آباد مفصل راجع به جاذبه های بالا توضیح دادیم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

تپه های ناب روستای مازیچال مخصوص کمپ زنی
تپه های ناب روستای مازیچال مخصوص کمپ زنی

ارسال دیدگاه