اگر به دنبال ماجراجویی در طبیعت هستید؛ اماکن تفریحی اطراف هچیرود را از دست ندهید!

11 آذر 1401
0 دیدگاه
اماکن تفریحی اطراف هچیرود 6523541506

سفر به غرب استان مازندران حال و هوایی دیگر دارد، سفری که هر قدم آن جاذبه های طبیعی حیرت آوری پیش رو دارد. هچیرود یکی از شهر های غربی استان مازندران بوده که در مطالب قبلی با هم سفری پرماجرا به این شهر داشتیم و نگاهی به جاذبه های دیدنی هچیرود انداختیم، اماکن گردشگری که در هیچ جای دنیا نمی توانید نظیر آن را پیدا کنید. اگر شما در سفر قبلی همراه ما نبودید می توانید با مراجعه به این مقاله از طبیعت بکر این شهر نیز مطلع شوید. اما ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با اماکن تفریحی اطراف هچیرود آشنا نماییم. با ماهمراه باشید تا سفر هیجان انگیز خود را شروع کنیم .

هچیرود از شهرهای ساحلی زیبای چالوس استان مازندران بوده که در امتداد شهر های توریستی و برند شمال از جمله نمک آبرود و متل قو(سلمان شهر) نیز واقع شده است. برهمین مبنا این شهر درکنار موقعیت مکانی عالی و همچنین جاذبه های دیدنی خود توانسته از مناطق مهم گردشگری و سرمایه گذاری مبدل شود.

سرمایه گذاری ملک در هچیرود به دلیل قیمت پایین املاک و مستقلات  و همچنین تراکم پایین جمعیت سبب شده از سودآور ترین  سرمایه گذاری های سال تبدیل شود. چه چیز از این بهتر که در منطقه ی  زیبا با دسترسی عالی به شهر های توریستی و  با قیمت کاملا مقرون به صرفه  اقدام به خرید ویلا در این شهر کنید. وجود انواع ویلا در هچیرود از دیگر مزایای سرمایه گذاری در هچیرود بوده که سبب شده تا افراد هنگام خرید و یا رهن و اجاره ویلا در هچیرود نیز انتخاب راحت تری داشته باشند.

اماکن تفریحی اطراف هچیرود 54120555447

خرید ویلا در هیچیرود

  • ویلا ساحلی
  • ویلا جنگلی

هچمنین ناگفته نماند، خرید زمین در هچیرود از دیگر انتخاب پرطرفدار بوده که باقیمت های مختلف در قواره های متفاوت در این شهر نیز به فروش می رسد. شما می توانید قبل از هرگونه اقدامی بامشاوره املاک معتبر نیز مشورت داشته باشید تا سرمایه گذاری موفقی را برای خود رقم بزنید.

اماکن تفریحی اطراف هچیرود

روستای یالبندان سرا

روستایی قدمتی چند هزار ساله  با غار های تایخی! هیجیان انگیزاست؛ درست است ؟ این روستای زیبا تنها ۵ کیلومتر از کلارآباد هچیرود فاصله داشته و در مجاورت جنگل‌های انبوه البرز  قرار داشته که از اماکن تفریحی اطراف هچیرود محسوب می شود. طبیعت زیبای این روستا را حتی از چشم انداز جاده می‌توانید ببینید. بسیاری از اهالی این روستا به چای کاری مشغول هستند، پس پیشنهاد می‌کنیم حتما هنگام بازدید از این روستا، چای مرغوب آن‌ها را تهیه کنید. تا در روزها آتی خود بانوشیدن چایهچیرود  به یاد خاطرات خوش خود باشید.

اماکن تفریحی اطراف هچیرود 89674531203

جنگل جیسا

جنگل جیسا از اماکن تفریحی اطراف هچیرود بوده . اگر عاشق طبیعت هستید و می‌خواهید در سفر خود زیباترین و بکرترین صحنه‌ها را از طبیعت ببینید، حتما از جنگل جیسا دیدن کنید ترکیب آبشارهای کوچک، برکه‌ها، درختان انبوه سرسبز، سنگ‌های پوشیده از خزه‌، آب و هوای خنک و صدای پرندگان، این مکان را به بهشتی رویایی تبدیل کرده‌اند.

مرداب کنوچال

اگر به جنگل فین سفر کردید، بازدید از مرداب کندوچال را از دست ندهید. این مرداب در دل جنگل فین و در میان انبوهی از درختان سرسبز قرار گرفته است که از دیگر اماکن تفریحی اطراف هچیرود می باشد. تالاب کندوچال یک هکتار مساحت دارد و عمق آن چیزی حدود 4 تا 5 متر می‌باشد. غیر از درختانی که اطراف این مرداب را احاطه کرده و جلوه‌ای خاص به آن داده‌اند، بخش‌هایی از مرداب نیز پوشیده از نی و گیاهان مردابی است. اگر در اریبهشت‌ماه به بازدید از مرداب بروید، سطح آن را پوشیده از نیلوفر مرداب خواهید دید.

 

ارسال دیدگاه